سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 8615
امیرآبادی فراهانی مطرح کرد:

موضع متفاوت جنبش عدم تعهد در تهران

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران را موفقیتی بزرگ برای كشورمان عنوان كرد وگفت: جنبش عدم تعهد موضع متفاوت از مستكبران در تهران اتخاذ می كند
موضع متفاوت جنبش عدم تعهد در تهران
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در مجلس اظهار داشت: در شرایطی كه نظام سلطه از همه ابزارها برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می كند، برگزاری اجلاس سران عضو جنبش عدم تعهد، فرصت مناسبی برای افشای سیاست های خصمانه استكبار و خنثی كردن توطئه های آنان است.

وی خاطرنشان كرد: دشمنان ایران و در راس آن ها آمریكا با اعمال تحریم ها به دنبال ضربه زدن به كشور و انزوای جمهوری اسلامی و ملت ایران هستند امابرگزاری اجلاسی در این سطح نشان از ناكامی آن ها در دستیابی به این اهداف دارد.

این نماینده مجلس با تاكید بر اینكه جنبش عدم تعهد موضع متفاوت از مستكبران در تهران اتخاذ می كند، اظهار داشت: ارتباط گیری دولت با سران كشورهای جنبش عدم تعهد كه سیاست نه شرقی و نه غربی را در پیش گرفته اند، ضربه سنگینی بر پیكر استكبار خواهد بود.

امیرآبادی فراهانی تصریح كرد: یكی از مهمترین موضوعات محوری در نظام جمهوری اسلامی پرداختن به بحث عدالت و مبارزه با ظلم است و دولت باید در این فرصت مناسب این موضوعات را در اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران مطرح كند زیرا به یقین كشورهای مستقل نیز از این ایده استقبال خواهند كرد.

وی یادآورشد: در این اجلاس همچنین نقشه ها، فتنه ها و توطئه های دشمنان و قدرت های استكباری به خوبی افشا خواهد شد و قطعا جبهه بزرگ عدم تعهد می تواند در برابر استكبار جهانی و صهیونیسم موضع گیری های مهمی داشته باشند.

امیرآبادی همچنین گفت: با توجه به تحولات منطقه و مسائل مهمی مانند تحریم ها، برگزاری این كنفرانس در ایران بسیار مهم و تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.8bwurhb0siupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما