چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : 8641

بخش تولید در برابر تحریم‌ها ایستاده است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: بخش تولید و صنعت با تمام وجود در برابر تحریم‌ها ایستاده و به فضل الهی، این توطئه دشمن را نیز خنثی خواهد کرد.
بخش تولید در برابر تحریم‌ها ایستاده است
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی در نشست صمیمی با فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت استان که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم تلاش و برنامه ریزی لازم برای رونق بخشی بیشتر به تولید و صنعت، اظهار کرد: تمام مسئولان کشوری و استانی، با عزم جدی به دنبال حل مسائل و پیگیری مشکلات بخش تولید و صنعت هستند.

وی هدف از تشکیل چنین نشستی را بررسی ریشه‌ای مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی استان و یافتن راه حل مناسب برای رفع آن‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه و ستاد ویژه تسهیل و برگزاری نشست‌های چهره به چهره با مجموعه‌های تولیدی، مجدانه به دنبال رفع موانع این بخش و تسهیل امر سرمایه گذاری هستیم.

استاندار قم با بیان اینکه در استان نباید راه‌ها به روی صنعت بسته باشد، افزود: مدیران استان قم در حل مشکلات این بخش، باید یک قدم جلوتر از استان‌های دیگر باشند.

پیریایی با اشاره به حمایت ویژه دولت از تولید و اشتغال، ایجاد پنجره واحد، برای سرعت دادن به روند جذب سرمایه گذار و تولید را از ایده‌های مهم دولت دانست و گفت: اجرایی شدن چنین ایده‌ای در استان ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه زمان پاسخگویی به استعلامات مربوط به اخذ مجوز راه اندازی واحد صنعتی در قم باید به حداقل برسد، لزوم تکریم سرمایه گذاران از سوی دستگاه‌های مسئول را یاد آور شد و افزود: تولید کننده غیر از تولید، نباید دغدغه دیگری داشته باشد و گرفتار کردن سرمایه گذار در پیچ و خم بروکراسی‌های اداری مخالف نگاه ملی حمایت از کار و تولید ایرانی است.

استاندار قم کمبود سرمایه در گردش و نقدینگی را یکی از مشکلات مهم تولیدکنندگان و صنعتگران این استان برشمرد و تصریح کرد: بانک‌ها باید با صنعتگران و تولید کنندگان همکاری و تعامل بیشتری داشته و تسهیلات را آسان‌تر در اختیار آنان قرار دهند.

پیریایی با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم اقتصادی گفت: بخش تولید و صنعت با تمام وجود در برابر تحریم‌ها ایستاده و به فضل الهی این توطئه دشمن را نیز خنثی خواهد کرد.

شایان ذکر است در این نشست یک روزه که در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی استان، در حضور استاندار قم و در فضایی صمیمی به بیان مسائل، مشکلات و دغدغه‌های خود خواهند پرداخت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.ynak49ni65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما