شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 8679
احمدی نیا خبرداد:

افتتاح شش پروژه مخابراتی استان قم در هفته دولت

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی شركت مخابرات استان قم گفت: شش پروژه مخابراتی این شركت با هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد و 549 میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
افتتاح شش پروژه مخابراتی استان قم در هفته دولت
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل احمدی نیا اظهار داشت: افزایش پورت های ADSL و POTS به میزان یكهزار و ۶۴۸ پورت از جمله این پروژه هاست كه با هزینه ای بالغ بر یكهزار میلیون ریال در سطح استان قم افتتاح خواهد شد.

وی، اجرای توسعه شبكه كابل و كانال سازی به میزان پنج هزار و ۹۹۰ متر و با اعتبار دو میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال و افتتاح فیبر ارتباطی سلفچگان – خورآباد به میزان ۱۲ هزار متر و با هزینه ۱۹۳ میلیون ریال در روستای نورآباد را از دیگر پروژه هایی دانست كه در این هفته به بهره برداری می رسد.

وی اضافه كرد: نصب و راه اندازی سه پروژه BTS با باند ۹۰۰ با هزینه دو هزار و ۹۰۰ میلیون ریال در مسكن مهر و روستای میم و یك پروژه BTS با باند ۹۰۰ و ۱۸۰۰ باند با هزینه یكهزار و ۲۰۰ میلیون ریال نیز از طرح هایی است كه در هفته جاری افتتاح می شود.

۲۷ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در سال جاری به مناسبت روز جهانی مخابرات در استان قم افتتاح شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.zbwurhb09iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما