دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 8703

افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در استان قم به بیش از 78 درصد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی شركت مخابرات قم گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه تا پایان مرداد ماه سال جاری در این استان به 49/78 درصد رسیده است.
افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در استان قم به بیش از 78 درصد
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل احمدی نیا اظهار داشت: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان قم امسال نسبت به سال ۸۸ با رشدی ۳۹ درصدی روبه‌رو بوده است.

وی افزود: تعداد شماره تلفن های همراه در سال ۸۸، ۷۵۰ هزار شماره بوده كه با رشد ۲۰درصدی به ۹۰۰ هزار شماره رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد سوییچ های تلفن ثابت منصوبه در این استان نیز ۵۱۴ هزار و ۹۷۹ شماره است كه هم اكنون ۴۳۰ هزار و ۷۸ شماره آن فعال است.

احمدی نیا افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت نیز در این استان با رشد پنج درصدی نسبت به سال ۸۸ به ۱۰/۳۷ درصد رسیده است.

وی با بیان اینكه تاكنون ۳۳۸ سایت BTC در استان قم نصب شده است، افزود: در میان ۲۲۲ نقطه روستایی و آبادی كه بر اساس سرشماری سال گذشته در استان تعریف شد، ۱۹۲ روستای استان قم دارای ارتباط مخابراتی و ۱۴۶ روستا نیز دارای تلفن منازل هستند.

مدیر روابط عمومی شركت مخابرات قم خاطرنشان كرد: حدود ۱۰۰ هزار شماره تلفن همراه منصوبه در سال ۹۰ واگذار شد و تعداد تلفن همراه منصوبه به ۸۹۵ هزار شماره رسید. تعداد شماره های تلفن ثابت منصوبه در این استان تا پایان سال ۹۰ به ۵۱۳ هزار شماره رسید.

ضریب نفوذ تلفن ثابت نیز در استان تا پایان سال ۹۰ به ۶/۳۶ درصد بود كه بالاتر از میانگین كشوری است و استان قم این زمینه رتبه هشتم را در سطح كشور كسب كرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.yeofuqeatsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما