دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : 8693

محدودیتی برای واگذاری تلفن همراه در قم وجود ندارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم گفت: در حال حاضر در استان قم هیچ محدودیتی از لحاظ واگذاری تلفن همراه اعتباری و دائمی وجود ندارد.
محدودیتی برای واگذاری تلفن همراه در قم وجود ندارد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا زهره‌وند با اشاره به عملکرد شرکت مخابرات استان قم در یک سال گذشته اظهار کرد: شرکت مخابرات استان قم در خصوص عملکرد در سه زمینه تلفن‌های ثابت، تلفن‌های همراه و واگذاری سرویس‌های دیتا نسبت به دیگر استان‌ها وضعیت مطلوبی دارد.

وی ادامه داد: این استان در زمینه واگذاری تلفن‌های ثابت و همراه یکی از ۱۰ استانی است که بهترین عملکرد را ارائه کرده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم با اشاره به افتخارات کسب شده توسط شرکت مخابرات استان قم اضافه کرد: استان قم با افزایش ۳۹ درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه از سال ۸۸ تا کنون، رتبه چهارم کشور را در این عرصه کسب کرده است.

زهره‌وند افزود: در حال حاضر در استان قم هیچ محدودیتی از لحاظ واگذاری تلفن همراه اعتباری و دائمی وجود ندارد و در زمینه تلفن ثابت نیز محدودیت‌ها به حداقل رسیده است.

وی افزود: در سال جاری برای توسعه شبکه تلفن همراه در استان برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده است که یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها نصب و راه‌اندازی سوئیچ جدید تلفن همراه است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم ابراز داشت: نصب و راه‌اندازی این سوئیچ جدید در مراحل پایانی خود است و به زودی برای خدمت‌رسانی به مردم افتتاح خواهد شد.

وی گفت: این سوئیچ جدید ظرفیتی در حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار شماره دارد و با وارد شدن این سوئیچ جدید به شبکه تلفن همراه قدرت واگذاری تلفن همراه بالاتر خواهد رفت.

زهره‌وند با اشاره به اینکه هم‌اکنون استان قم ظرفیت واگذاری ۹۰۰ هزار شماره را دارد، اظهار کرد: با راه‌اندازی سوئیچ جدید که بر اساس تکنولوژی روز طراحی شده این ظرفیت ۳۰۰ هزار شماره افزایش پیدا می‌کند.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم بیان کرد: نصب این سوئیچ جدید تا چند سال آینده می‌تواند به نیازهای استان قم در زمینه واگذاری تلفن همراه پاسخ دهد.

وی با اشاره به آمار مقایسه‌ای عملکرد شرکت مخابرات استان قم در سال ۸۸ و تا پایان مردادماه امسال عنوان داشت: افزایش ۱۱ درصدی واگذاری شماره‌های تلفن ثابت و رشد ۱۲ درصدی تعداد سایت‌های BTS از جمله پیشرفت‌های شرکت مخابرات استان قم در زمینه خدمات‌دهی به شهروندان بوده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.wn6t23n-xftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما