دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 8701
رییس هیئت کاراته استان قم خبرداد:

اعزام کاراته‌کاهای قمی به 6 سبک کاراته‌ قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کاراته استان قم از اعزام کاراته‌کاهای قمی به پیکارهای شش سبک کاراته قهرمانی کشور خبر داد.
اعزام کاراته‌کاهای قمی به 6 سبک کاراته‌ قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته سبک‌های شیتوریو‌هایاشی، کیوکوشین ایچی گکی، شین کاراته، کیوکوشین دو، گوجوریو گوجوکای و دای دو ایران در نظر دارند مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنند.

وی با اشاره به زمان بندی برگزاری این رقابت‌ها، اضافه کرد: سبک شیتوریو‌هایاشی در نظر دارد یک دوره مسابقات دوستانه قهرمانی کشور را در بخش بانوان و در تمام رده‌های سنی ۱۵تا ۱۷ به میزبانی هیئت کاراته استان لرستان برگزار کند.

رییس هیئت کاراته استان قم ادامه داد:‌ این در حالی است که مسابقات قهرمان کشوری سبک کیوکوشین ایچی گکی نیز در بخش کاتا و برای آقایان از روز جمعه هفدهم شهریور ماه با حضور برترین‌های کشور از استان‌های مختلف در مجموعه فرهنگسرای اعتماد تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور چهره‌های مطرح کاراته قم در سبک‌های مختلف ابراز کرد: سبک شین کاراته مسابقات قهرمانی کشور بانوان خود را روزهای شانزدهم و هفدهم شهریور ماه به میزبانی هیئت کاراته استان یزد در مجموعه ورزشی طلائیه این شهر برگزار می‌کند.

عابدی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور بخش آقایان سبک کیوکوشین دو ایران نیز در رده‌های سنی پایه اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از هفدهم شهریور ماه به میزبانی هیئت کاراته استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز انجام می‌شود.

وی یاد آور شد: سبک گوجوریو گوجوکای نیز مسابقات قهرمانی کشور آقایان را از شانزدهم شهریور و رقابت‌های قهرمانی کشور بانوان را هفدهم شهریور ماه در مجموعه ورزشی شهید خوراکیان تهران برگزار خواهد کرد.

رییس هیئت کاراته استان قم عنوان داشت: همچنین مسابقات قهرمانی کشور بانوان سبک دای دو ایران هم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از جمعه هفدهم شهریور ماه در مجموعه ورزشی مرحوم علاقمند شهریار برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ‌سبک ایشین ریو اوکیناوایی هم در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور سبک را به میزبانی هیئت کاراته استان گیلان و در مجموعه ورزشی نامجو لاهیجان برگزار کند که در آن چهره‌های مطرح کشور از استان‌های مختلف حضور خواهند یافت.

عابدی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و اعلام آن به هیئت‌های استانی، این مسابقات در روز شانزدهم شهریور ماه برای بانوان و در روز هفدهم شهریور ماه برای آقایان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

رییس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: قم در هر دو بخش کنترلی و غیر کنترلی کاراته دارای ورزشکاران بسیار مستعدی است که در سال‌های اخیر مدال‌ها و عناوین درخشانی از رقابت‌های داخلی و برون مرزی کاراته به ارمغان آورده‌اند و تلاش خواهیم کرد که در این رقابت‌ها حضور پرفروغی داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.vn6t23nqzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما