پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 8761

آماده‌سازی تکواندوکاران قمی در اردوی مشترک با قزوین

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم تکواندو نونهالان قم از برپایی اردوی مشترک آماده سازی تکواندوکاران قمی با رقبای قزوینی خبر داد.
آماده‌سازی تکواندوکاران قمی در اردوی مشترک با قزوین
به گزارش قم نیوز، بلال سلیمانی اظهار کرد: زمان زیادی به برگزاری رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور باقی نمانده است و تمام هدف ما این است که تیمی قوی متشکل از بهترین تکواندوکاران قم برای جدال با برترین‌‌های کشور آماده شوند.

وی که مسوولیت هدایت تیم نونهالان تکواندو استان قم در پیکارهای قهرمانی کشور را نیز بر عهده دارد، اضافه کرد: این تیم با ترکیبی از چهره‌های آینده‌دار تکواندو قم که از مدت‌ها قبل تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده است، به مصاف حریفان می‌رود.

سرمربی تیم تکواندو نونهالان قم با اشاره به زمان اندک باقی مانده تا آغاز مسابقات کشوری، بیان داشت: در حال حاضر با حضور بیش از ۲۰ تکواندوکار اردو و برنامه‌های آماده سازی تیم نونهالان هیئت تکواندو قم در حال برگزاری است.

وی یاد آور شد: از بین تکواندوکاران حاضر در این اردو که همگی از آمادگی و انگیزه بالایی برخوردارند، انتخاب بهترین‌ها کار بسیار سختی است اما در نهایت باید ۱۰ نفر از بین آن ها برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور انتخاب شوند.

سلیمانی با بیان اینکه تکواندوکاران قمی مدعی کسب مدال از پیکارهای رده‌ سنی نونهالان قهرمانی کشور هستند، عنوان داشت: رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور در اوزان ۳۰، ۳۳، ۳۶، ۳۹، ۴۲، ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۶ و به اضافه ۵۶ کیلوگرم برگزار می‌شود و نفرات اعزامی تیم قم در این اوزان از شانس زیادی برای کسب مدال برخوردار هستند.

وی در ادامه با اشاره به اردوی آماده سازی و رقابت تدارکاتی با رقبای خود در تیم هیئت تکواندو قزوین، بیان کرد: با پیشنهاد هیئت تکواندو قزوین که این تیم نیز خود را برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌کند، قم و قزوین در اردویی مشترک به تمرین و رقابت تدارکاتی می‌پردازند.

سرمربی تیم رده سنی نونهالان هیئت تکواندو استان قم ابراز کرد: رقابت تدارکاتی و تمرینات مشترک تیم‌های نونهالان هیئت تکواندو قزوین و قم روز جمعه دهم شهریور ماه در خانه تکواندو شهر قم جنب بوستان هاشمی برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: باشگاه تکواندو بلال که در منطقه محروم نیروگاه استقرار دارد، با جلب اعتماد خانواده‌ها و شهروندان ورزش دوست قمی به خصوص در این منطقه، توانسته است استعدادهای بسیار خوب و توانمندی را در این رشته ورزشی شناسایی کند.

سلیمانی با اشاره به وضعیت حال حاضر تکواندو استان قم، تصریح کرد: با تلاش‌های هیئت تکواندو استان این رشته ورزشی به خصوص در رده‌های سنی پایه یکی از استان‌های موفق کشور به شمار می‌رود که توانسته است موفقیت‌های زیادی در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی به دست بیاورد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.90j2yt05fa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما