چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : 8731
پور امینی عنوان کرد:

ایجاد 750 فرصت شغلی برای ایثارگران قم در سال جاری

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان قم گفت: امسال 750 فرصت شغلی از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جامعه ایثارگران استان ایجاد می‌شود.
ایجاد 750 فرصت شغلی برای ایثارگران قم در سال جاری
به گزارش قم نیوز، محمد کاظم پورامینی اظهارداشت: با همت دولت در عرصه توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فرصت های شغلی امسال در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، سهم بنیادشهید استان قم از اشتغال ۲۵۰نفر می باشد.

وی اضافه کرد: طبق پیش بینی ها و برنامه ریزی ها برای ۷۵۰ ایثارگر فرصت شغلی ایجاد می شود که این میزان سه برابر تعهدات این سازمان می باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: بخشی از این تعداد شامل ۱۵۰ نفر سهمیه استخدام دستگاه ها که ۲۵ درصد سهمیه استخدامی دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: بخش دیگر این اشتغال ارایه تسهیلات به ایثارگران و کار آفرینی است و توانمند سازی و افزایش مهارت شغلی ایثارگران می باشد که امسال برای ۶۰۰نفر پیش بینی شده است.

پورامینی افزود: سال گذشته سهم اشتغال بنیاد ۲۳۳نفر بود در حالیکه عملکرد بنیادشهید در ایجاد فرصت های شغلی بیش از سه برابر تعهدات می باشد.

فعالیت ۲۱۶ نفر از معتمدین معین در شبکه همیاران و راهیان بنیاد شهید
مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان قم گفت: هم اکنون ۲۱۶ نفر از معتمدین معین در شبکه همیاران و راهیان بنیادشهید و امور ایثارگران استان قم فعال هستند.

محمد کاظم پورامینی افزود: تشکل معتمدین معین با هدف مشارکت ایثارگران استان در ارایه خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سال های اخیر تشکیل شد و در این راستا از توانمندی ایثارگران در تکریم و تجلیل و شناسایی مسایل مربوط به جامعه ایثارگری بهره مند گردید.

وی اضافه کرد: این تشکل در واقع پل ارتباطی بین جامعه ایثارگر و بنیاد شهید به منظور خدمت رسانی هرچه کیفی تر و هدفمند تر به جامعه ایثارگر می باشد و در این راستا تا کنون توانسته موفقیت لازم را کسب نماید.

مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران قم ادامه داد: معتمدین معین در قالب دو شبکه همیاران و راهیان به ترتیب در برنامه دیدار از خانواده های معظم شهدا وا یثارگران در کنار نمایندگان بنیاد شهید حضور یافته ودر برنامه‌های اردویی بنیاد مشارکت فعال دارد.

وی افزود: از میان تشکل معتمدین معین، معتمدین ایثارگران که افراد موفقی نیز هستند مشاوران استاندار و فرماندار انتخاب شدند و از بین همین تشکل نمایندگان مجلس مشورتی ایثارگران نیز انتخاب گردید.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.enak49n065k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما