چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 8740

استان قم آمادگی ارایه خدمات درمانی به خارج از كشور را دارد

قم نيوز : قم نیوز: رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: كارشناسان و دانشمندان استان قم آمادگی صدور و ارایه خدمات درمانی خود به خارج كشور را دارند.
استان قم آمادگی ارایه خدمات درمانی به خارج از كشور را دارد
به گزارش قم نیوز، محمد ابراهیم فقیه زاده در مراسم افتتاح مركز مشاوره پزشكی ژنتیك جهاد دانشگاهی واحد استان قم، اظهار داشت: جوانان استان از استعدادها و توانمندی‌های فراوانی در این زمینه برخوردار هستند.

فقیه ‌زاده با اشاره به فعالیت مركز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم، گفت: این مركز علاوه بر ارایه خدمات در این استان خدمات خود را به كشورهای جنوب شرق آسیا نیز ارایه می دهد.

وی با اشاره به وجود نداشتن آزمایشگاه پیشرفته پزشكی در استان قم، افزود: با توجه به توان و ظرفیت راه‌اندازی آزمایشگاه پیشرفته ژنتیك در این استان، تحقق این امر ضروری است.

فقیه زاده با اشاره به افتتاح مركز مشاوره پزشكی ژنتیك استان قم، خاطر نشان كرد: امیدواریم این مركز در آینده نقش موثری در زمینه سلامت نوزادان داشته باشد.

رییس جهاد دانشگاهی استان قم با بیان اینكه ایجاد مراكز مشاوره ژنتیك از جمله اقدامات بنیادی بوده كه اكنون شاهد به ثمر نشستن آن هستیم، تصریح كرد: اكنون در حوزه درمان ناباوری، تكوین و جنین اقدامات موثری در آزمایشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

رییس جهاد دانشگاهی قم خاطر نشان كرد: در حوزه ناباوری در مراحل تكوین جنین و رشد در محیط آزمایشگاه اقداماتی انجام شده و از این توان برخورداریم كه برخی مشكلات ژنتیكی را شناسایی كنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.ynak49n0w5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما