چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 8743
16 و 17 شهریور ماه صورت می گیرد؛

اعزام چهره‌های شاخص دو و میدانی قم به مرحله سوم لیگ کشور

قم نيوز : قم نیوز: برترین دو و میدانی کاران قمی روزهای پایانی هفته آینده در مرحله سوم پیکارهای لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
اعزام چهره‌های شاخص دو و میدانی قم به مرحله سوم لیگ کشور
به گزارش قم نیوز، بعد از حضور موفق دو و میدانی‌کاران قمی در مراحل اول و دوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور، نفرات آماده و پر امید قمی با این امید که در مرحله سوم این پیکارها نیز نتایج خوبی کسب کنند، گام به رقابت با حریفان می‌گذارند.

این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان، مرحله سوم از فصل ۱۳۹۱ مسابقات لیگ دو و میدانی قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده یعنی ۱۶ و ۱۷ شهریور برگزار می‌شود.

فدراسیون دو و میدانی کشورمان زمان و مکان برگزاری این مرحله از پیکارهای لیگ دو و میدانی را نیز مشخص کرده است و بر اساس برنامه، این مسابقات قرار است در مجموعه آفتاب انقلاب تهران و در دو نوبت صبح و عصر برگزار شود.

در حالی که در مراحل قبلی لیگ امسال، تیم دو و میدانی نفت تهران به مقام قهرمانی دست یافته بود، دو و میدانی‌کاران قمی نیز در مرحله دوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور به مقام‌های اول و دوم پرش با نیزه و پرتاب وزنه دست یافتند.

حساسیت رقابت‌های مرحله دوم لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور نسبت به دوره قبل بالاتر بود زیرا این مرحله از پیکارها به نوعی میدانی دیگر برای دو و میدانی‌کاران مدعی به منظور کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن به شمار می‌رفت.

در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی هیئت دو و میدانی استان قم ترکیب تیم اعزامی هیئت قم به مرحله دوم پیکارهای لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور را محمد سبب‌کار، رضا ملک‌پور، علیرضا سعادتمند، سید امیر میری، محمد براری و رحیم رستگاری تشکیل می‌دادند، دو دو و میدانی‌کاران قمی عضو تیم‌های گاز خراسان رضوی و نفت تهران موفق به کسب عنوان و قرار گرفتن در بین برترین‌های رشته‌های پرش با نیزه و پرتاب وزنه شدند.

در رشته پرش با نیزه محمد محسن ربانی دو و میدانی‌کار مطرح و سرشناس استان قم بعد از اینکه در مرحله نخست با ناکامی مواجه شد و به مقام نایب قهرمانی رسید، در مرحله دوم بالاتر از دیگر رقبای خود مقام نخست و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

همچنین در رشته پرتاب وزنه مرحله دوم لیگ دو و میدانی مردان کشور، محمدحسین اسکندری دو و میدانی‌کار قمی و دارنده رکورد این رشته در داخل سالن بعد از اینکه در مرحله نخست به مقام سوم دست پیدا کرد، در مرحله دوم بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.o0j2yt05sa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما