پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : 8749

بسکتبالیست‌های جوان قم صدرنشین شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال امید قم در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان کشور از سد قزوین عبور کرد و در گروه دوم این رقابت‌ها صدرنشین شد.
بسکتبالیست‌های جوان قم صدرنشین شدند
به گزارش قم نیوز، با آغاز رقابت‌های انتخابی جوانان بسکتبال قهرمانی کشور که با شرکت ۳۲ تیم مدعی در نقاط مختلف کشور آغاز شده است، تیم‌های مدعی صعود تلاش زیادی را برای کسب جواز راه‌یابی به مرحله دوم این رقابت‌ها انجام می‌دهند.

تیم بسکتبال رده سنی جوانان قم که یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در گروه دوم مرحله مقدماتی بسکتبال جوانان کشور به شمار می‌رود به واسطه اردوها و تمرینات بسیار خوبی که پشت سر گذاشته است، با کسب نخستین پیروزی خود به صدر جدول رده‌بندی رفت.

بعد از اردوها و تمریناتی که بسکتبالیست‌های جوان قمی زیر نظر مریان خود پشت سر گذاشتند، روز نخست بازی‌های مقدماتی بسکتبال جوانان کشور برای تیم قم با نتیجه بسیار خوب و قابل قبول همراه بود و این تیم را در آستانه صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها قرار داد.

هیئت بسکتبال استان قم میزبان بازی‌های گروه دوم از مرحله مقدماتی دوره جدید رقابت‌های بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور است و سه تیم مدعی دیگر نیز در این گروه همراه با قم به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

روز نخست بازی‌های گروه دوم مقدماتی بسکتبال جوانان قهرمانی کشور در شهر مقدس قم با پیروزی نزدیک ۵۵ بر ۵۰ به سود تیم بسکتبال جوانان قم همراه بود و این تیم چهارشنبه شب در حضور تعداد زیادی از دوستداران بسکتبال که در سالن شهید رضاییان قم گردهم آمدند تا پیروزی بسکتبالیست‌های قمی را تماشا کنند در مجموع چهار کوارتر از سد تیم پرمدعای جوانان قزوین گذشت.

با این پیروزی تیم بسکتبال جوانان قم که ترکیبی از برترین‌های حال حاضر بسکتبال قم و پشتوانه آینده این رشته است، به عنوان میزبان با کسب دو امتیاز بالاتر از دیگر رقبا در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.xeofuqeahsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

علی آزاد ایمانی:بالاخره مسابقات جوانان منطقه 2 کشور به پایان رسید در جائی که استان قم در هیچ رده سنی تیم نداشت و تنها در رده جوانان و با کلی مشقت و زحمت فراوان این دوره را به پایان رساند . دست مسئولان هیأت بسکتبال قم درد نکنه که از برگزاری شانه خالی نکردند و انجام دادند ولی آیا برگزاری به هرقیمتی و کسب مقام هم به همان ترتیب چقدر ارزش داره که جوانان و فرزندانمان باید در بدترین شرایط میزبانی آن هم در مدرسه ای با حداقل امکانات ( فقط پتوو روی زمین ) بدون دوش و استحمام حضور پیدا کنند !؟ ای کاش دوستای قمی بدون هیچ رودربایستی گفته بودند شرایط میزبانی را ندارند تا منطقه فکری به حال این رده سنی هم می کرد
وای به حال این جوانان.خبرندارندمسئولین هیات هیچ برنامه ای ندارند.این تیم هم حاصل زحمات مربیان آموزش پرورش هستند.آقایان هیات فقط به فکرمصالحبه کردن واعلام برنامه هایی که اصلا انجام نداده اند