چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : 8859

4 تیم مدعی به نیمه‌نهایی هندبال قهرمانی قم صعود کردند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت هندبال استان قم از مشخص شدن چهره‌ چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های قم خبر داد.
4 تیم مدعی به نیمه‌نهایی هندبال قهرمانی قم صعود کردند
به گزارش قم نیوز، وحید اخوان اظهار کرد: چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه پایانی این دوره از مسابقات، روز چهارشنبه برای کسب عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ هندبال باشگاه‌های قم کار خود را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ هندبال باشگاه‌های استان قم در رده سنی نونهالان بعد از ماه مبارک رمضان با شرکت هشت تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی در سالن ورزشی ثامن الائمه مجموعه ورزشی جانبازان میدان ۷۲ تن قم در حال برگزاری است.

اخوان با بیان اینکه برگزاری رقابت لیگ و قهرمانی استان موجب شکوفایی استعداد هندبالیست‌های قمی می‌شود، اضافه کرد: تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها امروز در چهار مسابقه هفته نخست برابر حریفان خود به میدان می‌روند.

دبیر هیئت هندبال استان قم ابراز داشت: هشت تیم حاضر در این مسابقات به صورت دوره‌ای و در هفت هفته رقابت‌ها را برگزار کردند و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در هیئت هندبال، بازی‌های هر هفته نیز روزهای سه شنبه به انجام رسید تا اینکه چهره‌ چهار صعود کننده به نیمه نهایی شناخته شد.

وی یادآور شد: با انجام بازی‌های دوره‌ای در نهایت چهار تیم امید، باشگاه امام خمینی (ره)، باشگاه طاهری و باشگاه کریمی موفق به کسب رتبه‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی شده و جواز حضور در نیمه نهایی این مسابقات را به دست آوردند.

اخوان تصریح کرد: امسال شیوه برگزاری رقابت‌‌های لیگ هندبال باشگاه‌های استان قم چیزی شبیه به برگزاری لیگ برتر بسکتبال کشور بود و بر اساس آن تیم‌ها به شکل دوره‌ای رقابت کردند و چهار تیم به پلی آف یا نیمه نهایی رفتند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی دیدارهای مرحله نیمه نهایی نیز در هیئت هندبال قم صورت گرفته است و بر اساس برنامه روز چهارشنبه پانزدهم شهریور ماه در این مرحله ابتدا تیم‌های امید و باشگاه امام خمینی (ره) با یکدیگر دیدار می‌کنند و بعد بازی دوم بین تیم‌های باشگاه طاهری و کریمی به انجام می‌رسد.

دبیر هیئت هندبال استان قم با بیان اینکه چهره‌های شاخص این دوره از مسابقات هندبال نونهالان باشگاه‌های استان قم برای حضور در تیم‌های اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور مورد توجه قرار می‌گیرند، ادامه داد: بلافاصله بعد از برگزاری بازی‌های مرحله نیمه نهایی که مشخص کننده تیم‌های فینالیست و همچنین رده‌بندی بود، این دیدارها برای تعیین تیم قهرمان و همچنین رده‌بندی نهایی چهار تیم برتر در سالن ورزشی ثامن الائمه منطقه شاه سیدعلی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.sbwurhbw9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما