يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 8796

اعلام فراخوان جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی ـ تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.
اعلام فراخوان جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدتقی قندی رشته‌های مختلف جشنواره قرآنی را مقاله، آثار ادبی، آثار هنری و نرم افزار ذکر کرد و اظهارداشت: در رشته مقاله، موضوعات استقلال اقتصادی از منظر قرآن و عترت، اهداف کار و عوامل کلیدی در تولید اقتصادی، تولید، جهاد اقتصادی، عامل خودکفایی و استقلال، بایدها و نبایدهای تحقق شعار "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، خلاقیت و مدیریت صحیح؛ راه نیل به پیروزی در عرصه جهاد اقتصادی و تولید، اهمیت تولید و کار از نگاه متفکران و اندیشمندان اسلامی به ویژه مقام معظم رهبری، نقش رهبران دینی در تولید و توسعه فرهنگ قرآنی، رابطه متقابل تلاش اقتصادی و سرمایه ملی، راهکارهای توسعه تولید ملی، حمایت از کار در اندیشه امام خمینی و مقام معظم رهبری و راهبرد امام خمینی و مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی و رهایی از اقتصاد وابسته به عنوان موضوع اصلی مقالات تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه آثار هنری یکی دیگر از رشته‌های جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران به شمار می‌روند، اضافه کرد: در این رشته شعر، متن ادبی، داستان فیلمنامه و ... قابل ارائه است.

معاون فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران آثار هنری قابل ارائه به این جشنواره را نیز شامل خطاطی، نقاشی، طراحی، گرافیک و ... دانست.

وی مهلت ارائه آثار از سوی طلاب به مدارس علمیه خواهران را ۱۰ آذرماه ذکر کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه این جشنواره اسفندماه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قندی یادآور شد: مقالات برتر در کتاب چکیده مقالات سال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران چاپ و منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.9bwurhbz0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما