يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 8798

طلاهای رده سنی جوانان به رزمی‌کاران 6 استان رسید

قم نيوز : قم نیوز: مدال‌های طلای 9 وزن مسابقات رده سنی جوانان رزمی قهرمانی کشور بین رزمی‌کاران شش استان توزیع شد.
طلاهای رده سنی جوانان به رزمی‌کاران 6 استان رسید
به گزارش قم نیوز، بر اساس زمان‌بندی مشخص شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان، هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در چهار رده سنی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان رزمی‌کاران استان‌های مختلف بود.

با توجه به اینکه قم از استان‌های مطرح در این رشته ورزشی است و با کسب عناوین و مدال های متعدد مسابقات داخلی و خارجی این توانمندی را از خود به خوبی نشان داده است، در ترکیب تیم بادی کنتاکت هیئت ورزش‌های رزمی استان قم نیز برای حضور در این رقابت‌ها در تمام رده‌های سنی بهترین نفرات حال حاضر رزمی قم حضور داشتند و از قضا بیشترین طلاها در رده سنی جوانان به رزمی‌کاران قم و بوشهر رسید.

در حالی که مسابقات رزمی قهرمانی کشور در استایل بادی کنتاکت در رده سنی جوانان در ۹ وزن به انجام رسید، در پایان رزمی‌کاران قم مدال‌های طلای اوزان منهای ۷۰ و ۷۵ و رزمی‌کاران بوشهری طلاهای اوزان منهای ۴۵ و ۶۰ را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی جوانان که مسابقات آن در اوزان منهای ۴۵، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۸۰ و به اضافه ۸۵ کیلوگرم برگزار شد، در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم محمد کریم‌پور از هیئت بوشهر بالاتر از دیگر رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم پوریا کاکاوند از هیئت لرستان صاحب نشان طلا شد در حالی که در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم یوسف بابایی از هیئت آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی رسید و در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم محمدرضا محمدپور از بوشهر قهرمان و مرتضی کاویانی از قم صاحب نشان برنز شدند.

در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم محمد پناه‌زاده از هیئت آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی رسید و محمدسجادی سلیمی از هیئت قم در جایگاه سوم ایستاد و به نشان برنز دست یافت،‌ ضمن اینکه در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم عنوان قهرمانی به سیدعلی اصغر حسینی از قم رسید.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم نیز یک ورزشکار از هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به مدال طلا رسید که عنوان‌دار این وزن سیدمصطفی موسوی‌کاظمی از قم بود و در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم بعد از سیدعرفان حجازی قهرمان این وزن از لرستان، کمیل جمالی‌گشتی از قم سوم و به نشان برنز رسید.

در وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم رده سنی جوانان مسابقات ورزش‌های رزمی قهرمانی کشور در قم نیز میلاد باقری از تهران در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، در حالی که دو ورزشکار قمی یعنی علی رحمان‌خواه از قم و علی سلیمی‌پور از قم دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.n0j2yt05ja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما