دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 8820
از سوی مبتكران قمی انجام شد؛

تولید سیستم آموزش مجازی و اطلاع رسانی هوشمند

قم نيوز : قم نیوز: سيستم آموزش مجازی و اطلاع‌رسانی هوشمند با هدف برگزاری كلاس‌های آموزشی از طريق تلفن با قابليت‌های گسترده از سوی مبتكران قمی تهيه و توليد شد.
تولید سیستم آموزش مجازی و اطلاع رسانی هوشمند
به گزارش قم نیوز، شركت فراز سيستم پرداز كه زير نظر پارك علم و فناوری استان قم در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعاليت می كند در آخرين پروژه كاری خود توانسته سیستم آموزش مجازی و اطلاع رسانی هوشمند را طراحی و توليد كند.

با سیستم آموزش تلفنی، امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی روی خط تلفن فراهم شده و اساتید و دانش آموزان می‌توانند ضمن تماس با سیستم، از کلاس استفاده كرده و از طريق اين سيستم استاد مدیریت کاملی روی نحوه ارائه مطالب و دانش آموزان خواهد داشت.

اين سیستم ارتباطی و اطلاع رسانی همچنين در مدارس نيز قابل استفاده بوده و به صورت متمرکز اولیاء و کادر آموزشی به وسيله آن می‌توانند به صورت کاملا تعاملی با هم در ارتباط باشند.

سيستم آموزش مجازي و اطلاع‌رساني هوشمند به صورت استانی و یا کشوري قابل فعال سازی بوده و تمام مدارس بدون نیاز به ورود اطلاعات، اطلاعات را در اختیار اولیاء قرار خواهند داد.

برگزاري دوره‌های آموزشی فوق برنامه، اجراي برنامه‌هاي امور فرهنگی از طریق کلاسهای مجازی تلفنی و... از ديگر قابليت‌هاي سيستم آموزش مجازي و اطلاع‌رساني هوشمند به شمار مي‌رود.

گفتنی ست ؛ این طرح به عنوان طرح برگزیده استان قم به سومین نمایشگاه و جشنواره ملی علم تا عمل راه یافته است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.8eofuqeoysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما