سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 8840

برتری تیم فوتسال صبای قم برابر پوشینه بافت قزوین

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال صبای قم در دیداری تدارکاتی در راه کسب آمادگی حضور در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از سد تیم پوشینه بافت قزوین گذشت.
برتری تیم فوتسال صبای قم برابر پوشینه بافت قزوین
به گزارش قم نیوز، در حالی که دو روز دیگر تا آغاز هفته پنجم بازی‌های چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده، شاگردان امیر شمسایی آخرین تلاش‌ها را برای افزایش میزان آمادگی خود انجام می‌دهند.

در این بین با توجه به رقابت نزدیک بین تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی در بالای جدول رده بندی چهاردهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال کشور که با شرکت ۱۳ تیم و در قالب ۲۴ هفته رقابت رفت و برگشت به انجام می‌رسد، بازی‌ها در اوج حساسیت برگزار می‌شود.

صبای قم یکی از تیم‌های حاضر در دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال است که در این فصل با سرمربیگری امیر شمسایی و بدون داشتن بازیکنان غیربومی بر استعداد و توانمندی بازیکنان بومی خود تکیه کرده تا افتخارات گذشته را برای فوتسال قم در لیگ برتر تکرار کند.

شاگردان امیر شمسایی بعد از حدود یک هفته تمرین مداوم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، رو به انجام دیدارهای تدارکاتی آوردند و در مصافی تدارکاتی مقابل تیم پوشینه بافت قزوین به میدان رفتند.

در این دیدار که با هماهنگی مدیران دو باشگاه در سالن شهید بابایی شهر قزوین برگزار شد، بازیکنان تیم فوتسال صبای قم با انگیزه بسیار بالا برابر تیم دسته یکی پوشینه بافت قزوین قرار گرفتند و در نهایت برتری با تیم صبای قم بود.

در این دیدار که بسیار زیبا و مهیج نیز برگزار شد و دو تیم با انگیزه و جدی بازی کردند، تیم فوتسال صبای قم در دیداری برتر با نتیجه دو بر یک تیم پوشینه بافت قزوین را شکست داد تا با روحیه‌ای خوب آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شود.

در این دیدار بازیکنان تیم پوشینه بافت قزوین که خود را برای حضور در فصل جدید رقابت‌های فوتسال قهرمانی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور آماده می کنند، بازی خوبی به نمایش گذاشتند، اما تیم صبای قم به لحاظ برخورداری از بازیکنان با تجربه‌ای همچون محسن، مهدی و علی اصغر حسن‌زاده و نفرات دیگر مانند کرمانی، کوهستانی و وفایی توانست این دیدار را به سود خود به پایان ببرد.

این دیدار در حالی برگزار شد که تیم فوتسال صبای قم روز پنجشنبه راهی ساوه می‌شود تا در هفته پنجم مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فوتسال شهرداری ساوه برود، ضمن اینکه پوشینه بافت قزوین نیز در تلاش برای راهیابی به لیگ برتر برابر رقبای خود در دسته یک فوتسال کشور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.abwurhbwgiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما