سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 8945

زیر گذر یادگار امام احداث می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه دو قم از احداث زیر گذر یادگار امام برای اتصال بلوار یادگار امام به بلوار امام رضا(ع) در این منطقه خبر داد.
زیر گذر یادگار امام احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز، مجید متین‌فر امروز با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم برای بهسازی منطقه دو قم اظهار داشت: در این راستا خیابان‌های اطراف ریل قدیمی راه آهن و حریم دکل برق بهسازی می‌شوند.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای زیباسازی فضای شهری در این منطقه که از مناطق محروم در شهر قم است، انجام می‌شود.

شهردار منطقه دو قم با اشاره به انجام بیشترین حجم حفاری‌ها در رابطه با توسعه شبکه فاضلاب در منطقه دو شهر قم ابراز داشت: شهرداری منطقه دو همکاری ویژه‌ای با شرکت آب و فاضلاب در این زمینه انجام می‌دهد.

وی ترمیم روکش آسفالت در این مناطق را از برنامه‌های آینده شهرداری ذکر کرد و گفت: تکمیل بلوار توحید یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در این منطقه پیگیری می‌شود.

متین‌فر ادامه داد: احداث بوستان‌های یادگار امام، مریم، شاهد، پگاه، پرنیا و فاز دو بوستان امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های آینده شهرداری منطقه دو است.

وی احداث یک ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان جواد‌الائمه و سه سوله در منطقه دو را از دیگر فعالیت‌های شهرداری این منطقه عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری منطقه دو احداث زیر گذر یادگار امام در این بلوار برای اتصال به بلوار امام رضا(ع) است.

شهردار منطقه دو قم بیان کرد: طرح بهسازی خیابان توحید برای عبور معلولان، از دیگر طرح‌هایی است که در راستای تکریم این قشر انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری در این منطقه در سال جاری ابراز داشت: در سال جاری ۲۱ هزار و ۳۰۰ متر جدول‌گذاری در این منطقه انجام شده و ۲۰ هزار تن آسفالت نیز برای ۱۵۰ هزار متر مربع در نظر گرفته شده است.

متین‌فر توسعه فضای سبز را از دیگر فعالیت‌های یک سال گذشته در منطقه دو شهرداری قم دانست و خاطرنشان کرد: همزمان با این فعالیت‌ها، موضوع زیباسازی شهری در این منطقه در دستور کار شهرداری قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.kn6t23nwmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما