دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 30579
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست شهرداری قم:

هر کس نباید به خودش اجازه دهد درباره مسائل شهری اظهار نظر کند

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شهرداری قم گفت: شهرداری وظایف خاصی در حوزه‌های تخصصی دارد و افراد غیر متخصص در این عرصه‌ها وجود ندارند اما وضعیت شهرداری به صورتی است که هر فردی به خودش اجازه می‌دهد در مورد مسائل شهرداری اظهار نظر کند.
هر کس نباید به خودش اجازه دهد درباره مسائل شهری اظهار نظر کند
به گزارش قم نیوز، مجید متین‌فر در جلسه هماهنگی ستاد شعبانیه و بزرگداشت ایام‌الله ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرداری قم با بیان اینکه شهر قم هر سالانه در نیمه شعبان باید از زائران بسیاری پذیرایی کند اظهار داشت: در سال جاری با تقارن نیمه شعبان و سالگرد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) جمعیت بیشتری در قم حضور خواهند یافت.

وی از نیروهای شهرداری به عنوان خادمانی بی‌ادعا نام برد و افزود: امیدواریم اصحاب رسانه که رسالت اطلاع‌رسانی را بر عهده دارند بتوانند در زمینه انعکاس خدمات شهرداری حرکت‌های گسترده‌ای انجام دهند.

سرپرست شهرداری قم با تاکید بر اینکه شهرداری قم تاکنون وارد حواشی رسانه‌ها نشده است بیان کرد: این مجموعه رویکرد سیاسی‌کاری ندارد به همین علت نسبت به حاشیه‌ها عکس‌العملی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: فعالیت‌های بخش‌های مختلف شهرداری قم برای نیمه شعبان به خوبی برنامه‌ریزی شده است و اگر نقطه ضعف وجود داشته باشد از ظرفیت‌های مختلف برای برطرف‌سازی آن استفاده می‌کنیم.

متین‌فر با اشاره به اینکه اقدامات جدیدی در سال جاری برای برطرف‌سازی مشکلات حوزه حمل و نقل انجام شده است عنوان کرد: جدا شدن ۳۲۰ نیرو از خدمات و فضای سبز از شهرداری به بخش خصوصی در زمینه برون‌سپاری اقدامات شهرداری‌ها بوده است که این موضوع می‌توانست مشکلات بسیاری به دنبال داشته باشد اما با دقت و اهتمام مدیران شهری این مشکلات رخ نداده است.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی بلوار شهید کریمی برای ماه‌های آینده برنامه‌ریزی شده بود اما با همت مضاعف نیروهای شهرداری این پروژه با سرعت قابل توجهی پیشرفت کرده و اکنون قابل بهره‌برداری است.

متین‌فر استفاده از لباس فرم مشترک، تقویت سامانه ۱۳۷ و گسترش نظارت بر ایستگاه‌های صلواتی را از اولویت‌های شهرداری قم در نیمه شعبان دانست و بیان کرد: خدمات‌رسانی نیروهای شهرداری در بلوار پیامبر اعظم(ص) افزایش می‌یابد و سازمان عمران و نوسازی برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برطرف‌سازی مشکلات موجود این بلوار انجام داده است.

سرپرست شهرداری قم اطلاع نداشتن از شماره درب‌های مسجد مقدس جمکران را یکی از مشکلات زائران شعبانیه در سال گذشته دانست و افزود: ‌در نقشه‌های راهنما باید جزئیات محدوده مسجد مقدس جمکران به خوبی به نمایش گذاشته شود تا زائران دچار سردرگمی نشوند.

وی تاکید کرد: شهرداری وظایف خاصی در حوزه‌های تخصصی دارد و افراد غیر متخصص در این عرصه‌ها وجود ندارند اما وضعیت شهرداری به صورتی است که هر فردی به خودش اجازه می‌دهد در مورد مسائل شهرداری اظهار نظر کند به همین علت از بخش‌های مختلف شهرداری درخواست می‌کنیم فعالیت‌های خود را به صورت گسترده‌تری انعکاس دهند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdnk0s.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما