سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : 8946

تمام راه های ارتباطی استان با دوربين های سرعت سنج کنترل می شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور عمرانی استانداری قم از کنترل تمام راه های ارتباطی استان با دوربين های سرعت سنج خبر داد.
تمام راه های ارتباطی استان با دوربين های سرعت سنج کنترل می شود
به گزارش قم نیوز، در پنجمين جلسه كميسيون ايمنی راه های استان كه با حضور مديران كل دستگاه های اجرايی و به رياست معاون امور عمرانی استانداری قم تشكيل شد، جواد دلاوری از كنترل كليه محورهای ارتباطی استان با دوربين های سرعت سنج توسط پليس راه استان خبر داد و گفت: با توجه به پايان تعطيلات تابستانی وآمار بالای تردد خودروها در محورهای استان و برای افزايش ايمنی سفر، محورهای استان با دوربين های سرعت سنج كنترل می شود.

وی افزود: گرچه حضور پليس در محورهای استان مشهود است اما برای كنترل بيشتر جاده ها لازم است تعداد تيم های گشت پليس به صورت محسوس و نامحسوس افزايش يابد.

وی در همين راستا اظهار داشت: محور قم -گرمسار بعنوان يكی از پرترددترين راه های استان در اولويت نصب دوربين های هوشمند كنترل سرعت قرار دارد كه با پيگيري های صورت گرفته، اعتبار آن توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور تامين گرديده است.

دلاوری در بخش ديگری از سخنان خود از اختصاص ۲۰ ميليارد ريال اعتبار ملی و استانی برای ايمن سازی نقطه حادثه خيز تاج خاتون با راه آهن در محور سلفچگان- ساوه خبر داد و بيان کرد: مبلغ ده ميليارد ريال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور و ده ميليارد ريال نيز از محل اعتبارات استانی در اين پروژه در سال جاری كه از پروژه های مهر ماندگار است هزينه خواهد شد.

در اين جلسه سرهنگ محمد نوری، فرمانده پليس راه استان از كاهش تلفات در تصادفات جاده ای در ۵ ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به افزايش حضور تيم های گشت پليس راه در محورها و كنترل سرعت رانندگان و جلوگيری از تخلفات حادثه ساز، خوشبختانه در ۵ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۹۰، تعداد تلفات تصادفات جاده ای در حوزه راه های استان كاهش يافته است.

وی گفت: همچنين در ۵ ماه اول امسال ۲/۹ درصد افزايش حجم تردد در محورهای استان داشته ايم كه تردد تعداد ۳ ميليون و ۳۰۰ هزار خودرو سواری در محورهای منتهی به استان افزايش يافته است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.5avct1a3qbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما