شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 7294
معاون امور عمرانی استانداری قم خبر داد:

تمهيدات ويژه ترافيكی برای برگزاری باشكوه جشن نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: سومين جلسه شورای ترافيك استان قم در سال جاری با حضور مديران كل دستگاه های مرتبط و به رياست معاون امور عمرانی استانداری تشكيل شد.
تمهيدات ويژه ترافيكی برای برگزاری باشكوه جشن نيمه شعبان
به گزارش قم نیوز، جواد دلاوری، معاون امور عمرانی استاندار قم طی سخنانی با اشاره به فرا رسيدن شعبان المعظم و ميلاد پر خير و بركت حضرت ولی عصر(عج)، از اقدامات ويژه ترافيكی در بخش درون شهری، اطراف مسجد مقدس جمكران و برون شهری در حوزه استان قم خبر داد و گفت: اين اقدامات از ۴۸ ساعت پيش از روز ميلاد آغاز و تا پايان روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی از آماده سازی كليه پاركسوارها و معابر شهری براي دسترسی آسان نمازگزاران به مسجد مقدس جمكران خبر داد و افزود: نقشه ويژه ترافيكی هسته مركزی شهر و مسجد جمكران از طريق رسانه های گروهی به اطلاع هم ميهنان عزيز خواهد رسيد.

وی در بخش ديگری از سخنان خود كسب رتبه سوم كشوری در كاهش تلفات تصادفات در سال ۹۰ را يادآور شد و تصریح کرد: در اين سال نسبت به مدت مشابه در سال ۸۹ كاهش ۷/۲۵ درصدی در تلفات تصادفات برون و درون شهری در كل حوزه استان داشته ايم كه اين امر مرهون تلاش و زحمات شبانه روزی پليس راهور و نيروهای امدادی استان است.

معاون امور عمرانی و ریيس شورای هماهنگی ترافيك استان قم بر ضرورت ساماندهی خودروهای مسافربری در ميدان ۷۲ تن تاكيد كرد و بيان داشت: با تكميل تقاطع ۳ سطحه اين ميدان محل استقرار كليه خودروهای مسافری ساماندهی خواهد شد.

در اين جلسه طرح ايمن سازی ورودی و خروجی دسترسی های محلی منشعب از ميدان ولی عصر(عج) به تصويب رسيد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.n052yt0xoa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما