دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 9016

استفاده از ایزار هنر برای گسترش فرهنگ دینی موثر است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: استفاده از ابزار هنر برای گسترش فرهنگ دینی اقدامی بزرگ و جاویدان است.
استفاده از ایزار هنر برای گسترش فرهنگ دینی موثر است
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی اسماعیلی‌طبا امروز با اشاره به اقدامات اخیر جهان کفر و روا داشتن اهانت‌های گوناگون به مقدسات مسلمانان بیان کرد: استفاده از ابزار هنر و برگزاری جشنواره‌های هنری دینی بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین نیز از جمله اقداماتی است که برای مقابله با جنگ نرم دشمنان صورت می‌گیرد، ابراز داشت: استفاده از ظرفیت رسانه، فیلم و فیلم‌نامه بهترین شیوه در گسترش فرهنگ دینی و مقابله با جنگ نرم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، تبیین و گسترش فرهنگ دینی به ویژه نماز و نیایش را در قالب فیلم، فیلمنامه و عکس برای همه مخاطبان به ویژه گروه‌های سنی جوانان و نوجوانان بسیار مفید دانست.

وی تصریح کرد: استفاده از ابزار هنر برای گسترش فرهنگ دینی اقدامی بزرگ و جاویدان است که در این استا با پردازش صحیح هنگام تدوین فیلم و فیلم‌نامه می‌توانیم اثری جذاب برای همه اقشار جامعه تولید کنیم.

اسماعیلی‌طبا با بیان اینکه ظرفیت برگزاری جشنواره نماز و نیایش به صورت بین‌المللی فراهم است، ابراز کرد: به دلیل اینکه نماز از جمله مقدساتی است که بین همه مسلمانان جهان مشترک است و نیایش نیز در همه ادیان محترم شمرده می‌شود می‌توان در آینده‌ای نزدیک این جشنواره را به صورت فراملی فراخوان کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به رویدادهایی که برای مقابله با اسلام رخ می‌دهد استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ دینی در جامعه امری بسیار ضروری است و باید برای این فرهنگ‌سازی به مخاطبان گروه سنی جوان و نوجوان که آمادگی بیشتری برای تاثیرپذیری دارند بیش از پیش توجه شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.znwt23nv-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما