دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 9018

نخستین دوره لیگ نونهالان فوتبال قم راه‌اندازی شد

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم از راه‌اندازی نخستین دوره لیگ نونهالان فوتبال قم خبر داد.
نخستین دوره لیگ نونهالان فوتبال قم راه‌اندازی شد
به گزارش قم نیوز، مهدی رضایی‌نژاد امروز اظهار داشت: در ادامه تلاش‌های صورت گرفته برای رشد و توسعه فوتبال قم از رده‌های سنی پایه، نخستین دوره رقابت‌های لیگ رده سنی نونهالان فوتبال قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فوتبال قم آینده روشنی در پیش دارد تصریح کرد: رشد و توسعه فوتبال از رده‌های سنی پایه با سرمایه‌گذاری بر روی استعدادهای نهفته‌ای که در سنین پایه فعالیت می‌کنند، مهم‌ترین هدف این کمیته در راستای توسعه فوتبال قم به شمار می‌رود.

رضایی‌نژاد ادامه داد: در این راه همکاری و همدلی خوب و صمیمانه‌ای بین اعضای هیئت فوتبال با کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت وجود دارد و خوشبختانه با فراهم بودن امکانات و شرایط لازم تلاش خود را برای تحقق توسعه فوتبال قم به کار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب تیم‌های فعال در رده‌های سنی پایه از نخستین دوره مسابقات فوتبال رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها از این هفته با جدال هشت تیم مدعی قهرمانی برگزار می‌شود.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم ابراز داشت: مسابقات لیگ رده سنی نونهالان باشگاه‌های قم در رده سنی زیر ۱۳ سال و از روز جمعه سی و یکم شهریور ماه در مجموعه ورزشی تختی قم آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به کارهای در دست اقدام برای تحول در فوتبال قم بیان کرد: تشکیل مدارس فوتبال در نقاط مختلف شهر مقدس قم با مجوزهایی که از سوی این کمیته و با تایید هیئت فوتبال به عنوان متولی پرمخاطب‌ترین ورزش قم صورت می‌گیرد، یکی از گام‌های مهم و اساسی در راستای تحول فوتبال قم به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: علاوه بر ساماندهی مدارس فوتبال در نقاط مختلف استان قم که موجب بهتر حرکت کردن در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم شده است، مسابقات مدارس فوتبال یکی دیگر از برنامه‌های مهم انجام شده توسط این کمیته محسوب می‌شود.

رضایی‌نژاد تصریح کرد: در شهر قم رقابت‌های مدارس فوتبال را در قالب فستیوال این رشته ورزشی با حضور پرتعداد تیم‌ها و مدارس علاقمند برگزار کردیم و در نهایت تیم سینا از بین آنها به عنوان نماینده قم به یکی از سطوح سنی قهرمانی مدارس فوتبال کشور اعزام شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.vehfuqeyosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما