شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 16182
هفته سوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور

صبای قم در خانه گلباران شد / 10 گل خورده در 3 بازی برای شاگردان رحمانی

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در سومین هفته دیدارهای فصل جاری لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در خانه خود گلباران شد.
صبای قم در خانه گلباران شد / 10 گل خورده در 3 بازی برای شاگردان رحمانی
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در پرگل‌ترین دیدار هفته سوم از دور رفت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل میهمان خود تیم فوتبال نوجوانان مقاومت تهران به شکستی سنگین و دور از انتظار تن داد.
 
سومین هفته از دور رفت دیدارهای مرحله گروهی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور جمعه شب سوم آبان ماه با انجام چند مسابقه پیگیری شد و طی آن در پرگل‌ترین بازی هفته، تیم صبای قم در خانه خود برابر تیم مقاومت تهران با هفت گل شکست خورد.
 
دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان صبای قم و مقاومت تهران در حضور تماشاگران علاقمند به صبای قم در زمین چمن مصنوعی ورزشی تختی قم برگزار شد و طی آن حریف تهرانی در دیداری جذاب و تماشایی با نتیجه جالب توجه هفت بر صفر میزبان خود یعنی صبای قم را در هم کوبید.
 
فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در هفته اول این رقابت‌ها نیز در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال اتکاء گرگان بودند و در حالی که با کادر فنی جدید به لیگ امسال آمده‌اند با سه گل شکست خوردند تا شروع خوبی در لیگ دسته برتر نوجوانان کشور نداشته باشند.
 
با این حال تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در هفته دوم در دیداری حساس برابر تیم فوتبال در دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال نوجوانان سایپا مشهد در خانه حریف با یک گل به پیروزی رسید.
 
این در حالی است که تیم فوتبال نوجوانان صبای قم امسال با کادر فنی جدید که در راس آنها عباس رحمانی از مربیان قدیمی و پیشکسوت فوتبال قم و مسئول فعلی کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم حضور دارد، گام به رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان کشور گذاشته است.
 
صبای قم با کسب یک پیروزی و دو باخت در حال حاضر تیم سه امتیازی جدول رده بندی دیدارهای مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود ولی این تیم با نتایجی که در هفته‌های اخیر کسب کرده است قطعا برای ادامه لیگ برتر مشکلات زیادی دارد.
 
فوتبالیست‌های صبای قم در سه بازی 10 بار دروازه خود را در مقابل حریفان لیگ برتری باز شده دیده‌اند و این تعداد گل خورده نه تنها نشان از عملکرد ضعیف این تیم در کارهای دفاعی است بلکه ممکن است در دیدارهای آینده منجر به ناکامی‌های بیشتر صبا شود.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchiznz.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما