دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : 16643
در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور

صبای قم مقابل پدیده ساری شکست خورد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری از لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور برابر پدیده ساری شکست خورد.
صبای قم مقابل پدیده ساری شکست خورد
به گزارش قم نیوز، در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در ساری برابر تیم پدیده ساری قرار گرفت و در مسابقه‌ای که باز هم اشتباهان فردی در این تیم هویدا بود سه بر یک مغلوب حریف خود شد.
 
در این مسابقه که عصر یکشنبه در مازندران برگزار شد تیم فوتبال نوجوانان صبای قم با ترکیب محمدمهدی حمیدی ، امیرحسین رنگرز جدی، محمدهادی عباسی، عبدالرضا آل یاسین، مهدی نادر لو، حمید صفر زاده(60-محمدصادق عبیدی)، محمدرضا قائمی(81- محمد رهبری)، علی کرکی، علیرضا کرم گنجه(64-ناصر جاور سجینی)، علیرضا کمری و محمد خیری به مصاف تیم پدیده ساری رفت.
 
پدیده ساری پیش از این مسابقه با 8 امتیاز تیم سوم جدول رده‌بندی بود اما صبای قم با 4 امتیاز در رده ماقبل آخر جدول رده‌بندی حضور داشت.
 
در این مسابقه تیم صبای قم بازی را خوب و رو به جلو آغاز کرد و در تلاش بود تا با به ثمر رساندن گل اول مسابقه ، مانع از حملات زهردار تیم پدیده ساری شود اما پدیده در مقابل، در دفاع هوشیار بود و اجازه خودنمایی به مهاجمان صبا نداد.
 
پس از چند حمله از دو تیم بر روی دروازه یکدیگر، سرانجام تیم پدیده ساری به گل اول بازی رسید تا صبا نتواند بیش از یک مسابقه، دروازه خود را بسته نگاه دارد.
 
در دقیقه 25 مسابقه، پس از این که هادی عباسی خطایی را روی بازیکن تیم پدیده ساری انجام داد، حریف صاحب یک ضربه آزاد شد و پس از ارسال توپ به روی دروازه در یک رفت و برگشت ، بازیکن پدیده شوتی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد که با واکنش حمیدی روبرو شد اما در برگشت و روی ریباند در شرایطی که مدافعان صبا می‌توانستند توپ را دور کنند دروازه این تیم باز شد تا میزبان یک بر صفر جلو بیفتد.
 
پس از این گل صبا کار را هجومی تر دنبال کرد تا بتواند پیش از سوت پایان نیمه نخست گل تساوی را به ثمر برساند اما تک حمله‌های این تیم با محوریت محمد خیری و علیرضا کمری توسط مدافعان پدیده دفع شد.
 
در نیمه دوم بازی جذاب تر  و موقعیت‌های بیشتری به روی دروازه‌ها خلق شد تا نمایانگر عطش دو تیم برای گلزنی باشد .
 
در این میان تیم پدیده ساری برای مستحکم تر کردن پیروزی خود باانگیزه و فشار بیشتری به دروازه صبا حمله ور شد و در دقیقه 53 روی یک ارسال بلند از کناره زمین و در صحنه‌ای که مدافعان و دروازه‌بان صبا به هوای بیرون رفتن توپ ایستاده بودند، برای دومین بار دروازه صبا باز شد درحالی‌که به نظر می‌رسید بازیکن تیم پدیده ساری در این صحنه قصد ضربه مستقیم به دروازه صبا را نداشت.
 
پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم پدیده، صبای قم با دستور سرمربی خود عباس رحمانی چند تغییر تاکتیکی را برای جبران نتیجه انجام و بازی انتحاری را در دستور کار قرار داد.
 
در پی این تغییرات، امیرحسین جدی از خط دفاعی صبا جدا شد و به خط حمله رفت تا توان هجومی صبا افزایش یابد که درعمل این‌طور هم شد و حملات صبا به نسبت دقایق قبل، زهردار تر شد اما سومین گل تیم پدیده ساری تیر خلاصی بر پیکره صبا بود.
 
در دقیقه 69 مسابقه روی از هم گسیختگی مدافعان تیم نوجوانان صبای قم مهاجم تیم پدیده ساری برای بار سوم دروازه محمدمهدی حمیدی را فرو ریخت تا نمایش ضعیف خط دفاعی صبا در این بازی کامل شود و صبا شکست را بپذیرد.
 
البته صبا در دقیقه 75 موفق شد یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد. در صحنه‌ای که ناصر جاور سجینی بازیکن تازه‌وارد صبا در محوطه جریمه صاحب توپ شد مدافع تیم پدیده ساری با خطای هند مانع از حرکت توپ شد تا داور مسابقه اعلام یک ضربه پنالتی به سود صبا کند.
 
در این صحنه مدافع تیم پدیده ساری با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد و امیرحسین جدی هم ضربه پنالتی را وارد دروازه پدیده ساری کرد تا با توجه به 10 نفره شدن تیم پدیده ساری، امیدهای صبا دوباره زنده شود.
 
در دقایق پایانی حملات تیم صبای قم برای کم کردن اختلاف بی‌ثمر بود و صبا نتوانست از امتیاز یک بازیکن بیشتر بهره مناسب را ببرد در پایان ، میزبان سه بر یک برنده این مسابقه شود.
 
بدین ترتیب تیم پدیده ساری با کسب پیروزی برابر صبا 11 امتیازی شد و امیدهای خود را برای صعود به مرحله بعد مسابقات زنده نگه داشت اما صبا با این شکست همچنان روی نوار ناکامی باقی ماند تا به انتظار نیم‌فصل دوم باشد.
 
آخرین مسابقه صبا در نیم‌فصل اول، روز شنبه هفته آینده در قم برابر تیم مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد برگزار می‌شود و پس از آن ، صبا به تعطیلات نیم‌فصل و دوره نقل و انتقالات می رود.
 
صبا با توجه به عملکرد ضعیف هم در خط دفاع و هم در خط حمله نیاز به یک خانه‌تکانی اساسی و جذب چند مهره طراز اول و تأثیرگذار دارد تا بتواند در نیم‌فصل دوم از شخصیت فوتبال قم دفاع کند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjtmev.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما