?>?> رونمایی از ۱۴قطعه عکس بارگاه کریمه اهل بیت(س) | قم نیوز
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 9044
در روز میلاد حضرت معصومه صورت گرفت؛

رونمایی از ۱۴قطعه عکس بارگاه کریمه اهل بیت(س)

قم نيوز : قم نیوز: در جشن ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س) كه از سوی هيئت عاشقان حضرت محسن(ع) برگزار شد از ۱۴ قطعه عكس حرم مطهر كريمه اهل بيت(س) رونمايی شد.
رونمایی از ۱۴قطعه عکس بارگاه کریمه اهل بیت(س)
به گزارش قم نیوز، جشن بزرگ ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س) هم زمان با آغاز برنامه‌های دهه كرامت، به همت هيئت عاشقان حضرت محسن(ع) در صحن آيينه حرم مطهر كريمه اهل بيت(س) برگزار شد.

در مراسم با شكوه رونمایی از عکس های هنرمند قمی كه با حضور علما، روحانيون، هنرمندان و جمع كثيری از زائرين و مجاورين كريمه اهل بيت و عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت در فضايی آكنده از معنويت برگزار شد، مادحين اهل بيت اين فضای روحانی را با مديحه سرايی و مولودی خوانی و ذكر صلوات معطر كردند.

در این مراسم معنوی از ۱۴ قطعه عكس ۵۰*۷۰ اميرحسامی نژاد، هنرمند عكاس قمی كه در طول ۸ سال عکاسی از گنبد،‌ ضريح و بخش‌های مختلف بارگاه حرم كريمه اهل بيت به ثبت رسيده بود، در صحن آيينه با حضور آيت‌الله ميرعظيمی رونمايی شد.

در پايان اين مراسم خيل عظيم عاشقان اهل بيت با دسته‌های گل به زيارت ضريح ملكوتی دختر موسی بن جعفر رفتند و ضريح پاک و مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) را گلباران كردند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.5a3ct1au5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما