چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 31934
منبع : روابط عمومی بوستان کتاب
به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختران صورت گرفت

انتشار دو اثر بوستان کتاب با موضوع دختران

قم نيوز : قم نگار: موسسه بوستان کتاب علاوه بر چاپ ده‌ها اثر در موضوع جوان، دو اثر ویژۀ دختران چاپ و منتشر کرده است.
انتشار دو اثر بوستان کتاب با موضوع دختران
به گزارش قم نگار، کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب ضمن تبریک این روز به همه جوانان و دختران ایران اسلامی گفت: یکی از گروه‌های مخاطب بوستان کتاب جوانان هستند و این موسسه در موضوع جوانان ده‌ها اثر ارزنده چاپ و منتشر کرده است و دو کتاب «دخترانه» تالیف مهدی نیکخو و «آنچه یک جوان باید بداند(ویژه دختران)» تالیف رضا فرهادیان و بتول فرهادیان آثاری هستند که به طور خاص در موضوع دختران نگاشته و مورد استقبال چشمگیری واقع شده‌اند.

مهدی محدثی گفت: دنیای دختران جوان ویژگی‌های خاص خود را دارد. در خصوص آسیب‌شناسیِ زندگیِ دختران، باید به نکاتی که سخت آسیب‌‌پذیر است، توجّه کنیم تا زمینه پرورش و شکوفایی استعدادهای فطری و رشد و بالندگی فکری و روحی آنان را فراهم سازیم. از این رو باید توشه‏ای از علم و آگاهی و شناخت را در اختیار خانواده و در مقیاس بزرگ‏تر، جامعه قرار داد تا نحوه برخورد صحیح را با این قشر حساس و پرعاطفه بیاموزند و آنان را در راه اعتلای هر چه بیشتر همراهی کنند.

وی افزود: کتاب دخترانه، پژوهشی در دنیای دختران است که با استناد و استفاده از منابع معتبر به مسائلی نظیر دنیای نوجوانی و بلوغ دختران، احکام بلوغ، روابط دختر و پسر، رفتارهای مختلف بین دو جنس مخالف، ازدواج و ... می‌پردازد.

محدثی تصریح کرد: کتاب آنچه یک جوان باید بداند(ویژه دختران)، پس از ویرایش چهارم به چاپ بیست و ششم رسیده که از آثار پرفروش بوستان کتاب به شمار می‌آید. این کتاب به جوان و دوران بلوغ، اهمیت این دوران و احکام آن، انحرافات جنسی، علل پیدایش و راه‌های درمان آن، چند حکم فقهی و سخنانی گهر بار از پیشوایان معصوم (ع) می‌پردازد که دانستن آن‌ها برای هر دختر جوانی از ضروریات است.

یکشنبه ۲۵ ذیقعده، مصادف با ۲۵ مرداد، روز ولادت حضرت معصومه (س) است که به روز دختران نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjxhet.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما