چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 9050

سرپرست شعب بیمه نوین در قم: با وجود ریسک زیاد، بیمه نمایشگاه پاییزه قم را پذیرفتیم

خسارت آتش‌سوزی در نمایشگاه بین‌المللی قم پرداخت می‌شود
قم نيوز : قم نیوز: بیمه نوین پرداخت حداکثری خسارت دیدگان نمایشگاه پاییزه قم را در دستور کار دارد و این مساله به زودی جامه عمل خواهد پوشید.
مرم مطوف، سرپرست شعب بیمه نوین در استان قم.
مرم مطوف، سرپرست شعب بیمه نوین در استان قم.
قم نیوز: آتش سوزی خسارت مادی زیادی به جای می‌گذارد اما تلاش بیمه نوین این است که با جبران خسارات، درد و رنج مردم را کمتر کند و لبخند را بر لبان خسارت دیدگان بنشاند.

مریم مطوف، سرپرست شعب شرکت بیمه نوین در استان قم، که پوشش بیمه‌ای نمایشگاه پاییزه قم را به عهد داشته است، پیش از ظهر امروز با بیان جمله بالا، درباره پوشش بیمه‌ای این نمایشگاه گفت: پیشنهاد بیمه آتش‌سوزی نمایشگاه پائیزه قم به بیمه نوین شد و با توجه به اینکه این کار دارای ریسک بالایی بود، به خاطر حمایت از برگزارکنندگان نمایشگاه، با وجود ریسک باز هم این نمایشگاه را زیر پوشش بیمه بردیم.

وی اضافه کرد: در گذشته چنین اتفاقی در شهر یزد نیز افتاده بود و یک نمایشگاه بیمه شده، دچار آتش سوزی شده بود که خسارت وارده ظرف ۲۴ ساعت توسط بیمه نوین پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه آتش‌سوزی ظهر روز جمعه توسط نیروی انتظامی به ما اطلاع داده شد گفت: به محض اطلاع از آتش‌سوزی شخص بنده به همراه کارشناس خبره بیمه در نمایشگاه حضور پیدا کردم و از میزان خسارت وارده بازدید به عمل آوردیم.

مطوف با اشاره به اینکه تعهدات بیمه‌ای شامل خطرات اصلی آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار است تصریح کرد: تا اینجا تصمیمی که گرفته شده این است که تمام اتفاقاتی که ناشی از آتش‌سوزی بوده، پوشش بیمه‌ای داده شود و برخی از مواردی نیز هست که در بیمه‌نامه صادره پوشش داده نشده است، ولی ما آنها را برآورد خسارت کرده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: به برخی از خسارت‌دیدگان این حادثه فرصت داده‌ایم تا اسناد و مدارک خود را ارائه کرده تا میزان خسارت آنها برآورد شده و پرداخت شود.

سرپرست شعب بیمه نوین در استان قم با تاکید بر اینکه نهایت غرامت ممکنه به خسارت‌دیدگان پرداخت می‌شود اظهار کرد: طبق گزارش آتش‌نشانی ۵۰ غرفه نمایشگاه دچار خسارت و دودزدگی شده و حدود هشت غرفه نیز به طور کل خسارت دیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه علت اصلی حادثه اتصالی برق بوده است، ادامه داد: طبق روال معمول بعد از پایان نمایشگاه، برق نمایشگاه به صورت کلی قطع می‌شود ولی از آنجا که در این نمایشگاه مواد لبنی و فاسد شدنی عرضه شده بود، مجبور بودند که برق نمایشگاه را قطع نکنند که همین امر موجب اتصالی برق و آتش‌سوزی شده است.

مطوف بیان کرد: کارشناس بیمه با حضور در نمایشگاه و بررسی تک تک غرفه‌هایی که دچار خسارت کامل شده و غرفه‌هایی که خسارات جزئی‌تر دیده‌اند، در حال برآورد خسارت است.

وی تصریح کرد: چون کل نمایشگاه در قالب یک بیمه‌نامه زیر پوشش قرار گرفته است، نمی‌توان خسارت وارده را به صورت انفرادی به غرفه‌داران پرداخت کرد و باید مدارک خسارت‌دیدگان تکمیل شده و بعد از تکمیل پرونده در اسرع وقت غرامت پرداخت خواهد شد.

در عین حال مطوف درباره خدمات بیمه نوین، به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه‌ای ممتاز در ایران گفت: نهایت تلاش بیمه نوین، رضایت مردم است و در این راستا، تندیس برترین بیمه را در سال گذشته نیز دریافت کرده است و تلاش ما این است که در این حادثه نیز، با پرداخت حداکثر خسارت ممکن، رضایت مردم را به ارمغان بیاوریم.

شایان ذکر است بیمه نوین 17 نمایندگی عمومی و بیش از 30 کارگزار بیمه عمر که در عین حال مشاور سرمایه گذاری مردم نیز هستند، در استان قم خدمات ارائه می کند.
https://qomnews.ir/vdcf.td1iw6dxxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما