دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 10046

۵۰۰۰ واحد مسکونی در قم در مقابل خطر آتش سوزی و زلزله بیمه می شوند

قم نيوز : قم نیوز: ۵۰۰۰ واحد مسکونی در قم در مقابل خطر آتش سوزی و زلزله توسط گروه ۳۶۱۰ شرکت بیمه نوین به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.
۵۰۰۰ واحد مسکونی در قم در مقابل خطر آتش سوزی و زلزله بیمه می شوند
به گزارش قم نیوز، مجید پویان مسئول گروه ۳۶۱۰ خبر داد : با هماهنگی صورت گرفته با ستاد حوادث غیرمترقبه استانداری قم ۵۰۰۰ واحد مسکونی به صورت رایگان جهت فرهنگ سازی بیمه های آتش سوزی و زلزله تحت پوشش این شرکت قرار می گیرند.
وی افزود در پی حوادث و آمارهای که از سازمان محترم آتش نشانی استان قم اخذ گردیده است بالغ بر ۷۰% منازل مسکونی که در استان دچار حریق شده اند فاقد بیمه نامه های آتش سوزی بوده است.

وی یاد آور شد حادثه به خودی خود مخاطره انگیز و موجب اندوه است و بیمه وظیفه دارد مشکلات پس از حادثه به حداقل برساند.

پویان عدم آگاهی و همچنین بی توجهی برخی از همشهریان عزیز را نسبت به اهمیت بیمه خطرناک دانست و با اشاره به حریق نمایشگاه پاییزه استان افزود: در نمایشگاه پاییزه استان قم با توجه به عدم نکات ایمنی لازم در روند اجرایی برگزاری صحیح نمایشگاه ، نمایشگاه دچار حادثه گردید ، نمایشگاهی که اگر دوستان آتش نشانی دقایقی دیرتر می رسیدند مسئولان نمایشگاه را در مقابل خسارات وارده به چالش می کشید.

وی ماده ۱۰ قانون بیمه را مهمترین نکته در بیمه ها ذکر کرد و خطاب به همشهریان افزود : هیچگاه برای فرار از پرداخت حق بیمه واقعی سرمایه خود را تعدیل نکنید که این موضوع در پرداخت خسارات احتمالی موجب تعدیل فاحش مبلغ خسارت می شود.
پویان یادآور شد آتش نمایشگاه پاییزه برای قم گلستان شد به این وجود که مسئولان و همچنین همشهریان به بیمه های آتش سوزی بعنوان هزینه نگاه نمی کنند بلکه بیمه را بعنوان پشتیبان سرمایه خود می دانند.

وی در پایان خطاب به غرفه داران ، ضمن تقدیر و تشکر از صعه سدر صاحبان غرفه در نمایشگاه پاییزه استان قم یاد آور شد: علیرغم کاستی های که در بیمه نامه خریداری شده توسط مسئولان اجرابی نمایشگاه وجود داشت ولی مدیران محترم در ستاد به خصوص ریاست محترم شعبه قم سرکار خانم مطوف با نگاه مثبت به دنبال بسته شدن پرونده خسارت می باشند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcaiwn6.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما