پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 9056

امسال هیچ دانش آموزی وارد مقطع راهنمایی نمی شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قم گفت: امسال با اجرای طرح 3-3-6 ورودی جدید به مقطع راهنمایی نداریم.
امسال هیچ دانش آموزی وارد مقطع راهنمایی نمی شود
به گزارش قم نیوز، اکبر حیدری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال با اجرای طرح ۳-۳-۶ ورودی جدید به مقطع راهنمایی نداریم.

وی گفت:با آغاز سال تحصیلی ۱۷ هزار و ۸۵۰ نفر در مقطع راهنمایی مشغول به تحصیل می شوند.

وی ادامه داد: فضای مورد نیاز دانش آموزان در مقطع راهنمایی آماده شده است و معلمان با آمادگی کامل در جهت ارتقای علمی دانش پژوهان تلاش خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کلیه کتاب های این مقطع از سوی اداره کل آموزش و پرورش به مدارس تحویل داده شده است تا به دانش آموزان ارایه شود.

حیدری به برنامه های هفته دفاع مقدس در مدارس راهنمایی اشاره کرد و گفت: دکلمه خوانی دانش آموزان شهدا، خاطره گویی ایثارگران، دعوت از خانواده های شهدا به مدارس، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی، گلباران و غبار روبی گلزار شهدا، بازدید دانش آموزان از نمایشگاه یاد یار مهربان از جمله برنامه های اجرایی است.

وی افزود: همچنین نشست های سیاسی با موضوع دفاع مقدس و پیامدهای آن با حضور شخصیت های سیاسی و نیروهای بسیجی سپاه علی بن ابی طالب(ع) در مدارس راهنمایی و متوسطه استان قم برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.sb9urhbg0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما