شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 9196

"بوی بودنت نباشد" در جشنواره فیلم مقاومت برگزیده شد

قم نيوز : قم نیوز: "بوی بودنت نباشد" برگزیده جشنواره فیلم مقاومت، نقد رمان آواز بلند و ... از عناوین اخبار فرهنگی قم است.
"بوی بودنت نباشد" در جشنواره فیلم مقاومت برگزیده شد
به گزارش قم نیوز، فیلم "داستانی بوی بودنت نباشد" از ساخته‌های حوزه هنری قم برگزیده دوازدهمین جشنواره بین المللی مقاومت شد.
هیئت داوران دوازدهمین جشنواره بین المللی مقاومت فیلم "بوی بودنت نباشد" از جمله ساخته‌ های حوزه هنری قم را بهترین فیلم کوتاه داستانی حاضر در این جشنواره دانستند و به همین مناسبت دیپلم افتخار و تندیس جشنواره را به سیف الله یزدانی نویسنده و کارگردان این اثر اهداء کردند.

فیلم کوتاه بوی بودنت نباشد داستان زنی را روایت می‌کند که در ایستگاه قطار منتظر همسرش است، مرد مدتی است به جبهه رفته است اما ظاهرا قرار نیست از این سفر بازگردد.

در این فیلم کوتاه حمیده عمویی ، مرتضی جلالی، علی مقدم و زهرا اکبری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم داستانی بوی بودنت نباشد در رقابت با ۵۷ فیلم کوتاه رسیده به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت موفق به کسب رتبه نخست شد.

نقد رمان"آواز بلند" در حوزه هنری قم
رمان "آواز بلند" به همت حوزه هنری قم و با حضور محمد رضا بایرامی نقد شد.

به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم نشست نقد و بررسی رمان آواز بلند برگزار شد.

رمان آواز بلند تازه‌ترین اثر نویسنده موفق قمی علی اصغر عزتی پاک می‌باشد که با موضوع دفاع مقدس نگاشته شده است.

شرکت دو نمایش از قم در جشنواره سراسری تئاتر ماه

۲ نمایش تولید شده در حوزه هنری قم به مرحله نهایی نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه راه یافتند.

نمایش "بوی تلخ بادام" به نویسندگی و کارگردانی محمد جواد پیروزی به بخش صحنه‌ای و نمایش"دوست شگفت انگیز نیک" نوشته میشل ولر، ترجمه سید حسید فدایی حسین و کارگردانی محمد حاجی بابایی به بخش کودک و نوجوان نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه راه یافتند.

یادآور می شود: این دو نمایش پس از حضور در مرحله‌ منطقه‌ای و ارزیابی توسط داوران به مرحله نهایی جشنواره تئاتر ماه راه پیدا کردند که این جشنواره با حضور نمایش ‌هایی از سراسر کشور، نیمه دوم مهرماه در تهران برگزار خواهد شد.

جشنواره تئاتر ماه را حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تحقق اهداف عالی خود و نیز اهداف والای انقلاب اسلامی و با هدف کشف و پرورش استعداد جوانان هنرمند با شعار "معنویت، اندیشه و هنر"و با رویکرد جدید توجه خاص به تئاتر شهرستان‌ها و مبتنی بر تولید برگزار می‌کند.
انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg.y9yrak9q3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما