يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 9204
محققان پژوهشکده باقرالعلوم(ع) خبر دادند:

انتشار5 اثر برگزیده علمی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر گروه احیای آثار پژوهشکده باقرالعلوم(ع) از تصحیح و آماده چاپ شدن پنج اثر برجسته علمی از سوی این پژوهشکده خبر داد.
انتشار5 اثر برگزیده علمی
 به گزارش قم نیوز، طبق اعلام روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم (ع) حجت‌الاسلام دکتر سید عبدالرحیم حسینی‌زنجانی، کار تصحیح بر روی کتاب‌های «درر الآلی العمادیه فی الاحادیث الفقهیه» از ابن ابی جمهور الاحسائی، «حق المبین» در رد بهائیت از شیخ احمد شاهرودی، «شرح زیارت عاشورا» از مفید بن محمد نبی شیرازی، «التذکره» اثر سید علی خان مدنی شیرازی و «شرح صحیفه سجادیه» اثر ملا رضا علی طالقانی با حواشی روغنی‌قزوینی تمام شده و به زودی منتشر می‌شود.

وی افزود: کتاب حدیقه سلطانیه در حقایق ایمانیه اثر سید العلماء هندی که از میراث مکتوب هند به شمار می‌رود در اعتقادات و به زبان فارسی در دو جلد به صورت چاپ سنگی بوده و به پیشنهاد شیخ علی فاضلی و با تصحیح وی در مرحله تهیه نسخه و تایپ اولیه قرار دارد.

مدیر گروه احیای آثار پژوهشکده باقرالعلوم(ع) بیان کرد: همچنین کتاب شرح صحیفه سجادیه «نور الانوار صغیر» اثر مرحوم سید نعمت الله جزایری که شرح کبیر ایشان در مجموعه شروح صحیفه به چاپ رسیده است، توسط حجت الاسلام حسین تقی‌زاده در حال تصحیح است.

وی با اشاره به کتاب‌های دیگر در دست تصحیح این گروه گفت: از کتاب‌های دیگر در حال تصحیح کتاب «حق الیقین» اثر سید عبدالله شبر است که به زبان عربی در دو جلد در اعتقادات بر مبنای آیات و روایات نوشته شده است.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg.z9yrak9xtpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما