قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه خانه مدرن با هدف ارائه ملزومات کامل یک زندگی مدرن در خانه‌ای امروزی، 25 مهرماه در قم آغاز به کار خواهد کرد.
نشست خبری نمایشگاه خانه مدرن در مجتمع تجار سیرنگ.
نشست خبری نمایشگاه خانه مدرن در مجتمع تجار سیرنگ.
به گزارش قم نیوز، علیشاهی، مدیر شرکت نمایشگاهی جهان پدیده هوراند، با تاکید بر نیاز قم به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مانند نمایشگاه تخصصی مبلمان، گفت: انتهای مهر ماه سال جاری، با حمایت مجتمع تجاری سیرنگ، نمایشگاه خانه مدرن را با کیفیتی بسیار بالا برگزار خواهیم کرد.

مدیر شرکت جهان پدیده هوراند که با خبرنگاران سخن می گفت، در ادامه با بر شمردن اهداف این شرکت، گفت: هدف ما وارد کردن تولید کننده های بومی استان به نمایشگاه هاست. وی افزود: با توجه به اعلام سال جاری به عنوان سال کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، هدف ما نیز حمایت از تولید کنندگان داخلی است. و در شرایط تحریم فعلی، چنین سیاستی قعطا کارساز است.

وی افزود: سرویس مبلمان، سرویس چوب، لوازم خانگی، فرش ماشینی، فرش دستباف، لوستر و لوازم مدرن و تمامی ملزوماتی که برای تجهیز یک خانه مدرن لازم است، در نمایشگاه خانه مدرن به چشم می خورد و این مجموعه با تلاش تولید کنندگان داخلی و نمایندگان برتر برندهای خارجی و با حمایت آقای میراکبری، مدیر عامل مجتمع تجاری سیرنگ، نمایشگاهی خوب را به مردم قم ارائه خواهد کرد.

علیشاهی تاریخ نمایشگاه را از 25 تا 28 مهر ماه عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است شرکت جهان پدیده هوراند از شرکت های باسابقه در امر نمایشگاه های قم است که نمایشگاه خودرو و چند نمایشگاه را در سال گذشته برگزار کرده است و امسال نیز علاوه بر نمایشگاه خانه مدرن، نمایشگاه های دیگری نیز تا پایان امسال برگزار می شود.

مجتع سیرنگ از نمایشگاه خانه مدرن حمایت می کند
مهندس میر اکبری، مدیر عامل مجتمع سیرنگ، در ادامه توضیحاتی درباره مجتمع سیرنگ، حامی ویژه نمایشگاه خانه مدرن، نیز در ادامه ضمن اعلام حمایت از نمایشگاه خانه مدرن، درباره مجتمع عظیم تجاری سیرنگ گفت: برای ساخت این مجتمع، ۱۹ واحد مسکونی از بافت فرسوده را در اختیار گرفتیم و البته سه سال متوالی به خاطر ۱ یا ۲ واحد مسکونی، کارها به تعویق افتاد تا اینکه موفق شدیم با همکاری جناب آقای مهندس تنها، که شریک دیگر این مجتمع هستند، این مجتمع عظیم را با ۱۶ متر نفوذ به زیر زمین و ۸۰۰۰ متر مربع فضای تجاری در زیر زمین، به پایان ببریم.

وی افزود: هدف ما این بود که برای زائرین و مجاورین، محلی باشد که علاوه بر زیبایی، بحث امنیت خودرو و آسایش در خرید نیز هدف قرار گیرد.
مهندس میر اکبری افزود: این بخش از شهر قلب تجاری شهر است و منظره ای که نسبت به حرم کریمه اهل بیت وجود دارد، بسیار ذی قیمت است. مدیر عامل مجتمع سیرنگ، این منظره را برای زائرین و مجاورین، بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: در مجتمع سیرنگ، مجموعه ای از برندها و فروشگاه ها را فراهم کرده ایم تا حد ممکن، نیازی به خرید از سایر شهرها مثل تهران نباشد.

مهندس میراکبری، در ادامه ۱۳ آبان را زمان افتتاح تالار و سالن مجتمع سیرنگ دانست و گفت: نمایندگی برند مرینوس را در قم اخذ کرده‌ایم و بهترین فضا را برای ارائه این برند در ایران آماده کرده ایم. رابطه بین فضای فرهنگی و استعداد بالایی که قم در مسائل غنی فرهنگی دارد، بسیار قوی است و ما می خواهیم از این رابطه بهتر استفاده کنیم.

مدیر عامل مجتمع سیرنگ، درباره تعداد پارکینگ های ایجاد شده گفت: ۱۰۰ واحد پارکینگ احداث شده است و همچنین یک مجتمع طبقاتی نیز به زودی با همکاری شهرداری، ایجاد خواهد شد که ظرفیت آن ۵۰۰ واحد خواهد بود.

وی افزود: تاکنون ۳۴ میلیارد تومان برای مجتمع سیرنگ هزینه کرده ایم و اگر لازم باشد باز هم هزینه می کنیم تا فضای خوبی را برای مردم قم فراهم کنیم.

شایان ذکر است که مجتمع سیرنگ در میدان سعیدی قم واقع است و نخستین رستوران گردان قم با نمایی منحصر به فرد از حرم مطهر حضرت معصومه، برای خدمتگذاری به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت در آن ایجاد شده است.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcd.z0n2yt0sza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما