يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : 9320
ویژه گروه سنی ۱۵ تا ۳۰ سال

پانزدهمین مسابقه تالیف کتاب نماز برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد اقامه نماز استان قم از برگزاری پانزدهمین مسابقه تالیف کتاب نماز ویژه گروه سنی ۱۵ تا ۳۰ سال خبر داد.
پانزدهمین مسابقه تالیف کتاب نماز برگزار می‌شود
قم نیوز، حجت‌الاسلام احمد احسانی با اشاره به برگزاری پانزدهمین مسابقه تالیف کتاب نماز اظهار کرد: نوجوانان و جوانان ۱۵ تا ۳۰ سال می‌توانند بر اساس علاقه خود در این مسابقه شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه تالیف کتاب نماز در قالب شعر، قطعه ادبی، داستان، خاطره، تالیف و مقاله برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به اهداف مسابقه تالیف کتاب نماز گفت: بالندگی جوانان در عرصه‌های معنوی مهم‌ترین هدف برگزاری این مسابقه بوده تا هویت دینی نماز در بین جوانان رواج پیدا کند.

وی به موضوعات و عناوین پیشنهادی گروه سنی ۱۵ تا ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: خاطرات نخستین نمازم، نماز، نشاط و شادابی، نماز هدیه الهی تحفه نبوی، آثار و برکات نماز جماعت در زندگی و چرا نماز می‌خوانیم؟ از جمله موضوعات پیشنهادی برای این گروه سنی است.

احسانی سکوت سجاده‌ها، انتظار شما از امام جماعت مدرسه و مسجد، مقام و منزلت اهل مسجد را بیان کنید و نماز، نیاز به درگاه بی‌نیاز را از دیگر موضوعات پیشنهادی برای گروه سنی ۱۵ تا ۲۰ سال ذکر کرد.

وی به موضوعات پیشنهادی برای گروه سنی ۲۱ تا ۳۰ سال اشاره کرد و افزود: بر آستانه اجابت، نماز و امیدواری، فلسفه وجوب نماز، بررسی ابعاد معنوی نماز و نیایش، نقش نماز در عمل به تکلیف اجتماعی و چگونه می‌توان در نماز حضور قلب داشت؟ از جمله موضوعات مسابقه برای این گروه سنی است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم نقش نماز و مسجد در افزایش سرمایه‌های اجتماعی چیست؟، نماز سرچشمه فضیلت‌ها، نقش نماز در مقابله با جنگ نرم و انتظارات شما از کارگزاران نظام اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه چیست؟ را از دیگر موضوعات پیشنهادی برای گروه سنی ۲۱ تا ۳۰ سال ذکر کرد.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان تا پایان آذر فرصت دارند آثار خود را به ستاد اقامه نماز استان به آدرس پستی خیابان شهدا، کوچه ممتاز، پلاک ۱۰۱ یا پست الکترونیک njavan.namaz@yahoo.com ارسال کنند.

احسانی عنوان داشت: نتایج مسابقه پس از بررسی و داوری ۱۵ اسفند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.namaz.ir و ستاد اقامه نماز استان‌ها اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به برگزیدگان مسابقه هدایایی نفیس شامل لوح تقدیر به همراه کمک هزینه سفر زیارتی حج عمره، عتبات عالیات، کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد و... اهدا می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcf.0d1iw6dmxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما