پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 9428
حسین نجاتی:

صبا برای شکست سپاهان نیازمند حمایت تماشاگران قمی است

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: بازی بسیار مهمی برابر سپاهان اصفهان در پیش داریم ولی با حمایت تماشاگران می توانیم این تیم را در قم شکست بدهیم.
صبا برای شکست سپاهان نیازمند حمایت تماشاگران قمی است
قم نیوز: حسین نجاتی در آستانه بازی عصر جمعه برابر سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: تیم ما در روزهای اخیر به خوبی تمرین کرده است و از هر نظر آماده‌ایم تا با تمام توان برابر تیم فوتبال سپاهان اصفهان قرار بگیریم.

تمرینات مداوم و فشرده صبا در تعطیلی ۱۶ روزه لیگ برتر

وی بیان کرد: صبای قم هم خوب تمرین کرده است و هم اینکه بعد از بازی با استقلال تهران کادر فنی ما ۱۶ روز فرصت بسیار خوبی داشتند که به بررسی نقاط ضعف و قوت خود بپردازند تا بهتر از آنچه که در بازی‌های قبلی در خانه‌ برابر حریفان بازی کردیم، در دیدار مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان در تلاش برای کسب سه امتیاز بهترین بازی را از تیم صبا شاهد باشیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: با اینکه در بازی‌های هفته‌های پایانی دور رفت لیگ برتر را شش بازی حساس پیش روی تیم صبا است اما با شناختی که از تیم خود داریم نگران این موضوع نیستم و در تمام این بازی هامقابل حریفان برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: توانایی تک تک بازیکنان ما بسیار بالا است ولی تیم ما از دو سه هفته اخیر به خوبی نتوانسته است در بازی‌های لیگ دوازدهم اقتدار خود را نشان دهد، البته تغییرات مثبتی در تیم اتفاق افتاده و مجموع باشگاه سعی کرده‌اند که با تمام تلاش خود بهترین امکانات را برای تیم مهیا کنیم.

تلاش صبا برای کسب سه امتیاز بعد از سه بازی ناکامی

نجاتی تصریح کرد: به خوبی می‌دانیم که بازی این هفته با سپاهان اصفهان از حساسیت‌‌های بسیار زیادی برخوردار است و با توجه به اینکه بعد از سه دیدار سخت مقابل داماش، استقلال و نفت در این دیدار باید با سپاهان اصفهان بازی کنیم، قطعا کار سختی در پیش داریم.

وی با بیان اینکه کادر فنی صبا نقاط ضعف و قوت تیم سپاهان اصفهان را به خوبی می‌شناسند، بیان کرد: تیم صبا بعد از بازی‌های خوبی که مقابل استقلال، داماش و نفت برگزار کرد و با بداقبالی پیروز نشد، قصد دارد سه امتیاز دیدار با سپاهان
اصفهان را برای تداوم روند صعود خود کسب کند.

گفتنی است: تا پایان هفته یازدهم از دور رفت رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صبای قم با کسب ۱۵ امتیار در رده دهم جای دارد و تیم فوتبال سپاهان اصفهان با کسب ۲۰ امتیاز از ۱۰ بازی صدرنشین است.

دیدار صبای قم و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه عصر جمعه ۲۸ مهر ماه به قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdce.w8objh8ev9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما