شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 9447
فراهانی خبرداد:

مجروح شدن ۱۶ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور قم - اراک

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز فوریت های پزشکی قم از مجروح شدن ۱۶ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس، برخورد یک دستگاه پراید با موتورسیکلت و واژگونی یک دستگاه سمند طی ۴۸ ساعت گذشته در این استان خبر داد.
مجروح شدن ۱۶ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور قم - اراک
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی اظهار داشت: در ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور قم به اراک ۱۶ نفر مصدوم شدند.
وی ادامه داد: مصدومین این حادثه با حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی جهت تکمیل مراحل درمانی به مراکز درمانی سطح شهرقم منتقل شدند.

مجروح شدن ۵ نفر بر اثر ورود یک دستگاه پیکان به بلوک های بلوار

فراهانی اضافه کرد: صبح روز جمعه بر اثر برخورد یک دستگاه پیکان با بلوک های بلوار در خیابان شهید دل آذر پنج نفر مجروح شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحین حادثه جهت تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی نکوئی منتقل شدند.

برخورد یک دستگاه پراید با موتورسیکلت

به گفته معاون مرکز فوریت های پزشکی قم بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با موتورسیکلت در خیابان اراک ۲ نفر به شدت مجروح گردیدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحین به مرکز درمانی نکوئی منتقل شدند.

واژگونی یک دستگاه سمند

فراهانی تصریح کرد: همچنین در ساعت ۲۱ و ۳۷ دقیقه پنجشنبه شب بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند در بخش خلجستان روستای نایه پنج نفر مجروح شدند که مجروحین پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcf.jd1iw6djegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما