شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 9449
مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم:

آزادراه قم ـ تهران بهسازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم گفت: عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت آزادراه قم ـ تهران انجام می‌شود.
آزادراه قم ـ تهران بهسازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، مصطفی عباسی با اشاره به آغاز عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت آزادراه قم - تهران ابراز کرد: این پروژه مهم با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم در حال انجام است.

وی افزود: لکه‌گیری و تراشیدن آسفالت‌های قدیمی به طول ۳۰ کیلومتر نخستین بخش این پروژه بوده و پس از آن عملیات درزگیری نیز با ظرافت‌های خاصی که دارد انجام خواهد شد.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه اجرای روکش آسفالت به طول شش کیلومتر نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: تهیه، حمل، پخش و کوبیدن انواع آسفالت جایگزین روی سطوح لکه‌گیری شده و تراشیده شده از اقداماتی است که در ادامه پروژه بهسازی آسفالت آزاد راه قم ـ تهران صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اجرای پروژه مذکور بر اساس استانداردهای بین‌المللی راه‌سازی ادامه داد: اجرای لایه‌های بیندر و توپکا در نقاط مورد نظر، بهره‌برداری از منابع تأمین مصالح لازم به منظور مصرف در پروژه، تهیه و نصب علائم ایمنی و راهنمایی به همراه سایر تجهیزات نیز از جمله اقداماتی هستند که در راستای بهسازی این آزادراه صورت می‌گیرند.

عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به استفاده بسیاری از مسافران از آزادراه قم ـ تهران، عملیات متفرقه و تکمیلی به منظور افزایش ایمنی و هدایت ترافیک در حین اجرای کار تا مرحله اتمام و بهره‌برداری از پروژه نیز به طور کامل در حال اجراست.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم هدف از اجرای پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت آزاد راه قم ـ تهران را بهسازی مسیر و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه دانست و افزود: با توجه به اهمیت این محور و گذر صدها هزار دستگاه خودرو در طول شبانه روز لازم است که برای کاهش بار ترافیکی مسیر، بهسازی و نوسازی آسفالت صورت گیرد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdch.knwt23nkwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما