سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 9505

دومین نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس در قم برپا شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان قم از برپایی دومین نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس در این استان خبر داد.
دومین نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس در قم برپا شد
به گزارش قم نیوز، غلامحسین احمدوند بیان کرد: دومین نمایشگاه تخصصی هوشمند سازی مدارس استان قم از ۲ آبان ماه تا پنجم آبان در محل نمایشگاه های دائمی دائر است . ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ است

وی ادامه داد: ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ است و در این نمایشگاه جدیدترین تکنولوژی در زمینه هوشمند سازی مدارس اعم از سخت افزار و نرم افزار ارائه می شود، همچنین مدارسی که از قبل هوشمند شده اند فعالیت خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

وی بیان کرد: حضور در نمایشگاه برای عموم آزاد است و توصیه می شود که اولیا دانش آموزان و مسئولان مدارس در این نمایشگاه حضور یابند و از روند پیشرفت تکنولوژیهای مربوط به تعلیم و تربیت اطلاع پیدا کنند.

رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: هدف از ایجاد این نمایشگاه فرهنگ سازی و ایجاد رقابت میان مدارس و همچنین رقابت میان شرکت هایی است که این خدمات را ارائه می دهند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdca.wnok49nmm5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما