قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت استان قم از افزایش ۱۲۱ کد دارویی بیماران خاص و سرطانی و صعب العلاج به تعهدات بیمه سلامت قم خبر داد.
افزایش ۱۲۱ کد دارویی بیماران خاص و صعب العلاج به تعهدات بیمه سلامت قم
عباس فتحی بیان کرد: ۵۳ کد دارویی گیاهی و ۱۲۱ کد دارویی برای بیماران خاص و سرطانی و صعب العلاج به تعهدات بیمه سلامت استان قم اضافه شد. وی گفت: بیمه برای این ۵۳ کد دارویی گیاهی ۷۰ درصد را پرداخت کرده و ۳۰ درصد را بیمه شده پرداخت می کند و برای ۱۲۱ کد دارویی برای بیماران خاص و سرطانی و صعب العلاج ۹۰ درصد را بیمه پرداخت کرده و ۱۰ درصد را بیمه شده پرداخت می کند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ هزار بیمه شده در بیمه سلامت هستند افزود: در قم ۹۵۰ نفر بیماران خاص تحت پوشش بیمه هستند که شامل بیماران دیالیزی، هموفیلی، پیوندی، تالاسمی و MS می شوند.

رئیس اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت استان قم بیان کرد:‌ هدف از اضافه شدن برخی از داروهای دیگر به بیمه کاهش هزینه های پرداختی بیماران است.

وی گفت: قبل از آن یک داروی گیاهی و ۴۴ داروی بیماران خاص و سرطانی در تعهد بیمه سلامت بود.

فتحی بیان کرد: موارد افزایش تعهدات بیمه سلامت به اطلاع کلیه مراکز و موسسات طرف قرارداد اداره کل سلامت استان ابلاغ می شود و بیمه شدگان، داروخانه ها و پزشکان طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان قم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به آدرس اینترنتی WWW.MSIO.ORG.IR قسمت تغییرات دارو مورد تعهد مراجعه کنند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg.79yrak9ttpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما