يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 9603
در پایان رقابت ۳۲ ورزشکار

برترین‌های مسابقات دو‌و‌میدانی بانوان قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت دو‌و‌میدانی استان قم از مشخص شدن برترین‌های مسابقات دو‌و‌میدانی صحرانوردی بانوان استان خبر داد.
برترین‌های مسابقات دو‌و‌میدانی بانوان قم معرفی شدند
قم نیوز، راحله سادات واقفی اظهار کرد: بعد از اینکه از سوی هیئت فراخوان برگزاری پیکارهای دو و میدانی صحرانوردی قهرمانی استان قم اعلام شد، شاهد استقبال خوب بانوان دو‌و‌میدانی‌کار بودیم و به این ترتیب با انگیزه زیاد برنامه‌ریزی برگزاری پیکارهای قهرمانی دو‌و‌میدانی صحرانوردی استان را انجام دادیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی هیئت دو‌و‌میدانی کشورمان، این دوره از پیکارهای دو و میدانی صحرانوردی قهرمانی بانوان استان قم در تمام رده‌های سنی به میزبانی مجموعه ورزشی مهجوری قم با رقابت بانوان دو‌و‌میدانی‌کار برگزار شد.

نایب رئیس هیئت دو‌و‌میدانی استان قم اضافه کرد: بر همین اساس رقابت‌های قهرمانی دو‌و‌میدانی صحرانوردی قم را با شرکت مدعیان برگزار کردیم؛ در حالی که این پیکارها را هشت داور از داوران برجسته دو‌و‌میدانی بانوان قم قضاوت کردند.

وی یادآور شد: در پایان رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی بانوان استان قم که در سطح بسیار خوبی از نظر فنی برگزار شد، زهرا اسدی با بهترین عملکرد بالاتر از سایر شرکت‌کنندگان قرار گرفت و عنوان قهرمانی این پیکارها را کسب کرد.

واقفی خاطر نشان کرد: این در حالی است که در بین برترین‌های این مسابقات زهرا کوهی عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و در رده‌بندی نهایی این دوره از پیکارها مریم قنبری موفق به کسب رتبه سوم شد.

نایب رئیس هیئت دو‌و‌میدانی استان قم اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها پریسا سادات روحانی، فاطمه ضرغام فیروزی، بتول خوشرو، فاطمه رمضانی، شیما تقی‌پناهی، فرشته کرمی، بنفشه کرمی و راحله سادات واقفی ترکیب تیم داوری را تشکیل می‌دادند.

وی در ادامه به موفقیت ورزشکاران قمی در رقابت‌های لیگ‌های دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و ادامه داد: با وجود بضاعت کمی که در اعزام تیم‌ بانوان دو‌و‌میدانی قم به لیگ‌ کشور داشتیم، شاهد درخشش دو‌و‌میدانی قم در این مسابقات بودیم و نفرات اعزامی قم توانستند به خوبی توانمندی دو‌و‌میدانی قم را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcj.yehfuqemtsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما