دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 9624
با عبور از سد کرمانشاه و سمنان

تکواندوکاران قم یک قدم تا قهرمانی فاصله دارند

قم نيوز : قم نیوز: تیم آینده‌سازان المپیک تکواندو استان قم در ادامه موفقیت‌های خود با عبور از سد رقبا به یک قدمی قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور رسید.
تکواندوکاران قم یک قدم تا قهرمانی فاصله دارند
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک در حالی به پایان رسید که این هفته با صعود هیئت قم به مکان دوم جدول و یک قدمی صدرنشین همراه بود.

تیم تکواندو آینده‌سازان المپیک استان قم با توجه به تمرینات بسیار خوبی که انجام داده و خود را از هر نظر به شرایط مطلوب رسانده بود، هفته‌ای موفق را در لیگ آینده‌سازان المپیک پشت سر گذاشت و در هر دو مسابقه با حریفان خود به برتری رسید.

علاوه بر نتایج خوبی که تیم هیئت تکواندوی قم در دیدارهای هفته‌های قبل کسب کرده، مسابقات هفته‌های سوم و چهارم از دور رفت لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور نیز با نتایج خوبی برای این تیم که لیاقت زیادی برای قهرمانی دارد، همراه شد و این تیم فقط یک قدم تا قهرمانی فاصله دارد.

دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم از شانزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور جام آینده‌سازان المپیک در حالی در خانه تکواندو برگزار شد که نماینده قم در دو دیدار حساس با حریفان خود رقابت کرد و ابتدا سمنان و سپس کرمانشاه را از پیش رو برداشت تا یکی از مدعیان قهرمانی یعنی ذوب آهن اصفهان را در جدول از پیش روی خود بردارد.

دیدارهای این هفته در حالی برگزار شد که در جدول رده بندی تیم باشگاه یاری تهران با کسب ۲۵ امتیاز در صدر قرار گرفت تیم هیئت تکواندو قم با یک پله صعود با کسب ۱۶ امتیاز به مکان دوم آمد و تیم تکواندو ذوب آهن اصفهان با کسب ۲۰ امتیاز مکان سوم را در اختیار گرفته است.

تیم هیئت تکواندو کرمانشاه با ۱۲ امتیاز، هیئت تکواندو سمنان با کسب ۹ امتیاز، هیئت تکواندو شهرستان نکاء با کسب ۹ امتیاز و تیم پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند بدون امتیاز، رده‌های بعدی لیگ آینده‌سازان المپیک را تا پایان دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم به دست آورده‌اند.

بر اساس برنامه رقابت‌های هفته‌های سوم و چهارم لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور تیم هیئت تکواندوی قم در نخستین گام به مصاف هیئت سمنان رفت و توانست حریف را با حساب هفت بر سه شکست دهد و در ادامه نماینده قم در مصاف با تیم هیئت کرمانشاه ۱۰ بر صفر پیروز شد.

این هفته از مسابقات در شرایطی با پیروزی تکواندوکاران تیم آینده‌سازان المپیک قم همراه بود که علی بهمنی به عنوان سرمربی این تیم را هدایت می‌کرد و تکواندوکاران قمی در هفته‌های پنجم و ششم در صورت کسب پیروزی قهرمانی لیگ را جشن می‌گیرند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcc.iqoa2bqe0la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما