?>?> تداوم طرح اوقات فراغت در فضای مجازی در قم | قم نیوز
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : 9635

تداوم طرح اوقات فراغت در فضای مجازی در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: طرح اوقات فراغت که از سوی این سازمان اجرا می‌شود در فضای مجازی تداوم دارد.
تداوم طرح اوقات فراغت در فضای مجازی در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عبدالعلی غلامی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به ۸۰ درصد از هسته‌های فرهنگی جوان در بخش برادران تجهیزات مورد نیاز برای ورود به فضای مجازی داده شده و مقرر شد برنامه‌هایی در فضای مجازی به صورت آموزش گفتمانی برای این هسته‌ها داشته باشیم.

وی با اشاره به طراحی و تدوین نشریات هسته‌های فرهنگی جوان در طرح اوقات فراغت گفت: این نشریات در سایت تبیان قم بارگذاری خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم به ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی در زمینه ورود به فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ای که با شورای هیئت‌های مذهبی داشتیم قرار شد سایت‌های هیئت‌های مذهبی استان به سایت جامع تبیان قم لینک شود.

حجت‌الاسلام غلامی گفت: هیئت‌های مذهبی دانش آموزی نیز آمادگی خوبی برای فعالیت در فضای مجازی دارند که امیدواریم بستر فعالیت آنها فراهم شود.

وی برگزاری گفتمان‌های دینی را فرصتی مناسبی برای انتشار محتوای این گفتمان‌ها در فضای مجازی دانست و تاکید کرد: هر گفتمانی که برگزار می‌شود سی دی آن در اختیار اداره فرهنگی قرار می‌گیرد و با هماهنگی‌های انجام شده، قرار شد در کنار تحویل سی دی، خلاصه اظهارات استادان گفتمان‌های دینی نیز برای بارگذاری در سایت تبیان قم ارائه شود.

وی از تامین تجهیزات مورد نیاز برای ائمه جماعاتی که در استفاده از رایانه و اینترنت تسلط دارند خبر داد و گفت: امیدواریم با جدیت و تلاشی که ائمه جماعات دارند، بستر حضور بیشتر آنها در فضای مجازی فراهم شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdce.x8objh8pn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما