قم نيوز : قم نیوز: پس از برگزاری مسابقات کشتی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور، مدیران تربیت بدنی این شهرداری‌ها به منظور تبادل نظر و تجربه گرد هم آمدند.
گردهم‌آیی مدیران تربیت بدنی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، علی بیگدلی مدیر منابع انسانی شهرداری قم پیش از ظهر امروز در سیزدهمین نشست مدیران تربیت بدنی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور که در هتل پارسیا برگزار شد در سخنانی هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی را انتقال تجربیات عنوان کرد و گفت: این نشست‌ها با هدف تبادل تجربیات برگزار شده و اگر نسبت به نقاط ضعف و قوت آگاهی داشته باشیم می‌توانیم در زمینه توسعه ورزش و نشاط عمومی در جامعه گام‌های بلندی برداشته و مثمر ثمر واقع شویم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت‌های مشترک ورزشی حاصل همین نوع تفکرات است، افزود: امیدواریم که بتوانیم برنامه‌های مشترک را بین تربیت بدنی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور ساماندهی کرده و سازوکارهای بهتری برای اجرای برنامه‌ها اتخاذ کنیم.

مدیر منابع انسانی شهرداری قم با اشاره به اینکه در این نشست‌ها آیین‌نامه‌های لازم تدوین شده و نکات مورد نیاز اصلاح می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی هرچه بهتر بتوانیم در راستای جلب رضایت‌مندی هرچه بیشتر مردم و کارکنان شهرداری اقدام کنیم.

دبیر کمیته تربیت بدنی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور نیز در این نشست به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به اینکه این کمیته از سال ۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: تا پیش از تشکیل کمیته تربیت بدنی فعالیت‌های صورت گرفته به صورت پراکنده دنبال می‌شد ولی پس از تشکیل این کمیته شاهد پیشرفت چشمگیر در روند اجرای برنامه‌های ورزشی در شهرداری‌ها بوده‌ایم.

مسعود پوریان با اشاره به اینکه پس از تشکیل کمیته تربیت بدنی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور ۲۸ مسابقه ورزشی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: تا آخر سال نیز چند دوره مسابقه ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcg.n9yrak97wpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما