چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 1111

ایجاد ترافیک توسط ماشین های گشت پلیس

قم نيوز : قم نیوز: ماشین های گشت پلیس در قم با توقف در خطوط ویژه اتوبوس و تاکسی موجب اختلال در تردد دیگر اتومبیل ها می شوند.
ایجاد ترافیک توسط ماشین های گشت پلیس
به گزارش قم نیوز، مدتی است خیابان شلوغ و کم عرض صفائیه بعنوان یکی از پرترافیک ترین خیابان های هسته مرکزی شهر در طرح ویژه ترافیک قرار گرفته است. از این رو مسئولین حمل و نقل ترافیک و شهرداری قم مسیر میدان شهدا به سمت خیابان ارم را بعنوان خط ویژه اتوبوس و تاکسی قرار دادند تا  ضمن کنترل ترافیک این خط، شهروندان با بار ترافیکی کمتری رو به رو شوند.

از جمله اتومبیل هایی که مجاز به تردد در این مسیر می باشند، ماشین های گشت پلیس هستند که می توانند بدون توقف و بوجود آوردن مشکل برای دیگر ماشین های عبوری در این مسیر تردد کنند.



اما متاسفانه تعدادی از مامورین انتظامی بدون توجه به فرامین سردار توکلی، فرمانده انتظامی استان قم، قوانین و مقررات را زیر پا گذاشته و با توقف در خط ویژه ترافیک به استراحت یا امور بانکی خود می پردازند.

در برخی از موارد، حتی شهروندان نیز به راکبین و مامورین همراه این وسایل نقلیه متخلف تذکر می دهند که اغلب با بی اعتنایی ایشان روبرو شده و در یک مورد، بعد از تلاش برای ثبت تخلف یکی از مامورین که خود در لباس پلیس راهنمایی رانندگی فعالیت می کرد، شهروند تذکر دهنده چند ساعتی را در کلانتری گذرانده است!

ایجاد ترافیک توسط ماشین های گشت پلیس

شایان ذکر است، پایگاه خبری قم نیوز آماده انتشار دیگر موارد تخلف و توضیحات احتمالی نیروی انتظامی می باشد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.ydyiw6dyygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

عنوان كردن استراحت براي نيروهاي پليس در واقع به جايگاه آنها لطمه مي‌زند. لطفا از اين واژه ها استفاده نكنيد. نفس حضور پليس در خيابان مايه امنيت و آسايش من و شماست. با اين نوشته‌ها به اصطلاح مي خواهيد پليس را نقد كنيد اما اين شيوه انتقاد غيركارشناسي است كه تبعات منفي دارد.