يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 3225
با تساوی مقابل فولاد خوزستان؛

صبای قم هشتمین هفته متوالی از کسب پیروزی محروم ماند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم در هشتمین بازی متوالی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از کسب پیروزی و سه امتیاز محروم ماند.
صبای قم هشتمین هفته متوالی از کسب پیروزی محروم ماند
به گزارش قم نیوز، در فاصله تنها یک هفته به پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور ناکامی‌های تیم فوتبال امید صبای قم باز هم به پایان نرسید و این تیم در دیداری خانگی از پس تیم فوتبال امید فولاد خوزستان نیز برنیامد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید این هفته با انجام شش بازی پیگیری شد و طی آن امیدهای صبای قم بعد از باخت در هفته دهم رقابت‌ها، در جدال با تیم رده دوم جدول لیگ برتر امید، باز هم از کسب پیروزی محروم ماند و به یک امتیاز دیدار خانگی با تیم فوتبال امید فولاد خوزستان بسنده کرد تا ناکامی‌هایش در لیگ برتر تداوم داشته باشد.

دیدار دو تیم فوتبال امید صبای قم و فولاد خوزستان از هفته یازدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور هیچ گلی در برداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید که سهم هر دو تیم یک امتیاز این دیدار بود.

در این دیدار که به میزبانی تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد، شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم، هشتمین بازی این فصل خود در لیگ برتر این فصل را بدون پیروزی به پایان بردند، دیداری که با نتیجه تساوی بدون گل با تداوم قعرنشینی تیم امید صبای قم در لیگ برتر فوتبال امید خاتمه یافت.

تیم فوتبال امید صبای قم پیش از این دیدار در خارج از خانه و در هفته دهم با دو گل به تیم فوتبال استقلال اهواز باخته بود.

تیم فوتبال صبای قم که با تساوی برابر تیم فوتبال امید برق شیراز سومین تساوی خود در مسابقات لیگ برتر را کسب کرد امیدوار بود تا با پیروزی مقابل استقلال اهواز و توقف سایر مدعیان بار دیگر به جمع بالای جدولی‌ها بازگردد اما این اتفاق رخ نداد و در حالی که میزبان بیشتر دقایق بازی را ۱۰ نفره به کار ادامه داد، در نهایت از فرصت‌های خود به خوبی بهره برد و صبای قم را با دو گل شکست داد.

البته امیدهای صبای قم طی دو هفته قبل از آن نیز با تساوی یک بر یک مقابل ماشین سازی تبریز و بازی بدون گل برابر تیم برق شیراز تا حدودی از بحران خارج شده بودند و امید زیادی داشتند که در دیدار با تیم فوتبال امید فولاد خوزستان که در حال حاضر در رده دوم لیگ برتر امید ایستاده است، به روند ناکامی‌های خود پایان دهند اما این اتفاق رخ نداد و تساوی بدون گل در دیدار با فولاد خوزستان موجب ادامه قعرنشینی آنها در لیگ برتر امید شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.x0s2yt0xka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما