شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 10349

امید صبا در دومین هفته لیگ برتر نا امید شد

قم نيوز : قم نیوز: صبای قم در ادامه مسابقات فصل جدید لیگ دسته برتر امید باشگاه‌های کشور مقابل تیم امید فولاد خوزستان تن به شکست داد.
امید صبا در دومین هفته لیگ برتر نا امید شد
به گزارش قم نیوز، فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور امروز پیگیری شد و طی آن نماینده قم یعنی تیم فوتبال امید صبا در جدالی حساس در هفته دوم نیم فصل نخست این رقابت‌ها در خارج از خانه میهمان تیم امید فولاد خوزستان بود که در پایان برابر میزبان خود نتیجه‌ای جز باخت کسب نکرد.

در این دیدار دو تیم بازی نزدیک و پایاپایی به نمایش گذاشتند و در نهایت در دیداری که در آن دو گل به ثمر رسید، شکست دو بر صفر تیم فوتبال امید صبای قم رقم خورد.

شکست صبای قم در این دیدار خارج از خانه در حالی رخ داد که در این مسابقه فولاد خوزستان نسبت به صبای قم از شرایط میزبانی برخوردار بود اما صبا در بیشتر دقایق مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشت و چند بار صاحب موقعیت گلزنی شد ولی نتوانست از فرصت‌ها به خوبی بهره‌ ببرد.

در ۱۰ دقیقه آغازین این بازی تیم صبای قم به دلیل خطای مدافع خود در داخل محوطه جریمه به راحتی یک ضربه پنالتی را تقدیم تیم فولاد خوزستان کرد که بدین شکل فولادی‌ها خیلی زود موفق به گشودن دروازه شاگردان سیدمحسن بابامیری شدند.

در ادامه بازی و در فاصله حدود ۱۰ دقیقه به پایان نیمه نخست و در حالی که صبایی‌ها با حملات پراکنده سعی در جبران گل عقب افتاده و رسیدن به دروازه تیم فوتبال امید فولاد خوزستان تلاش می‌کردند، میزبان موفق به زدن گل دوم خود شد تا با حفظ این دو گل در تمام ۹۰ دقیقه سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کند.

این باخت موجب شد تا تیم فوتبال رده سنی امید صبای قم در نیمه پائین جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور قرار بگیرد و بدین شکل مسئولان و کادر فنی این تیم باید از هم اکنون به فکر تقویت تیم خود باشند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcgyw9q.ak9zt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما