يکشنبه ۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 339
در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال؛

فولاد با چهار مصدوم و محروم مقابل صبای قم صف آرایی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار امشب چهار بازیکن اصلی خود به دلایل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.
فولاد با چهار مصدوم و محروم مقابل صبای قم صف آرایی می‌کند
به گزارش قم نیوز، یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز و امشب با انجام هشت مسابقه وارد هفته هشتم خود می‌شود و طی آن یکی از دیدارهای حساس این هفته در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

در این دیدار که از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می شود و قضاوت آن را محمود رفیعی بر عهده دارد، صبای قم در دیداری خانگی از تیم فوتبال فولاد خوزستان پذیرایی می کند.

جدال شاگردان عبدالله ویسی و مجید جلالی در مصاف تیم های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در حالی امشب در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می شود که فولادی ها در این دیدار چهار بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارند.

تنها محروم تیم فوتبال فولاد خوزستان در این دیدار آندره رینالدو بازیکن برزیلی این تیم است که در لحظات پایانی دیدار هفته گذشته فولاد خوزستان مقابل تیم شهرداری تبریز در ورزشگاه تختی اهواز برگزار، از زمین بازی اخراج شد و دیدار مقابل صبای قم را از دست داد.

این در حالی است که فولادی ها در این دیدار سه بازیکن دیگر خود را به سبب آسیب دیدگی شدید در اختیار نخواهند داشت تا جمع بازیکنان غایب تیم تحت هدایت مجید جلالی در دیدار حساس هفته هشتم این تیم مقابل صبای قم به چهار نفر برسد.

فرید طالقانی یکی از مهره های جوان و آینده دار تیم فوتبال فولاد خوزستان است که امسال برای نخستین بار عضو فولاد در یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور است و در بازی هفته هفتم این تیم در مقابل شهرداری تبریز برای نخستین بار به میدان رفت.

این بازیکن جوان فولاد خوزستان در مصاف تیمش با شهرداری تبریز که نخستین بازی رسمی وی با پیراهن فولاد خوزستان در لیگ برتر بود، به شدت آسیب دید و به همین خاطر در دیدار با صبای قم در هفته هشتم لیگ برتر غایب خواهد بود.

از سوی دیگر مجید جلالی با مصدومیت دو بازیکن کلیدی دیگر تیمش نیز در دیدار یکشنبه شب هفته هشتم لیگ برتر مقابل شاگردان عبدالله ویسی مواجه است و بدین ترتیب نمی تواند از حضور کاوه رضایی بازیکن ملی پوش خود و کریم شاوردی در این دیدار استفاده کند.

گفتنی است: تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی امشب در دیدار خارج از خانه هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مقابل صبای قم صف آرایی می کند که از دیدارهای قبلی خود دو پیروزی، سه تساوی و دو باخت در کارنامه دارد و با کسب ۹ امتیاز یازدهمین تیم جدول رده بندی یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcic3ap2t1ap.bct.html
نام شما
آدرس ايميل شما