شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : 52824
منبع : خبرگزاری فارس
با عقد قراردادی به مدت یک فصل

بازیکنان سابق پرسپولیس و پیکان به صبای قم پیوستند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم برای ادامه رقابت خود با مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو بازیکن مطرح به خدمت گرفت.
بازیکنان سابق پرسپولیس و پیکان به صبای قم پیوستند
بازیکنان سابق پرسپولیس و پیکان به صبای قم پیوستند
به گزارش قم نیوز، بعد از کسب یک نتیجه تساوی بدون گل در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان و باخت خانگی یک بر صفر برابر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که برای صبای قم یک امتیاز تا پیش از هفته سوم به همراه داشته، تغییرات در صبا همچنان در حال انجام است.

صبای قم ابتدا علی‌اصغر مدیرروستا را به عنوان مدیر فنی خود معرفی کرد، سپس هومن افاضلی سرمربی این تیم شد و در آغاز تلاش برای جذب بازیکن نیز مهران فرضیات، علی امیری و مهدی جعفرپور با عقد قراردادی به مدت یک فصل به عضویت تیم صبای قم در آمدند.

مدیران جدید صبای قم در ادامه تلاش برای تقویت این تیم در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان دو بازیکن دیگر به نام‌های سعید حلافی و جهان‌گیر عسگری را نیز به خدمت گرفتند تا این تیم با قدرت بیشتری در هفته‌های آتی به مصاف رقبا برود.

جهانگیر عسگری بازیکن سابق تیم باشگاه فوتبال آلومینیوم اراک است که در پست هافبک و مهاجم بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌های داماش گیلان، جوانان استقلال، امیدها و بزرگسالان صبا، نیروی زمینی و پیکان را نیز دارد و چهارمین  بازیکن جدید صبا به شمار می‌رود.

سعید حلافی بازیکن 28 ساله خوزستانی نیز که سابقه بازی در تیم‌های صنعت نفت آبادان، پاس همدان، پرسپولیس تهران و راه‌آهن تهران را دارد و مقطعی نیز برای تیم مس سرچشمه بازی کرده و برای تیم‌های داماش گیلان و پیکان تهران نیز به میدان رفته، پنجمین خرید جدید صبا محسوب می‌شود.

تیم فوتبال صبای قم عسگری و حلافی را به مدت یک فصل به خدمت گرفت تا روز یکشنبه پنجم شهریور ماه در سومین مسابقه خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در میهمانی تیم خونه به خونه بابل نخستین برد خود را کسب کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcayanm.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما