يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 3231
متقی خبر داد:

6 کاتاروی قمی به تیم ملی دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم از دعوت شش کاتاروی قمی به تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد.
6 کاتاروی قمی به تیم ملی دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، مجید متقی امروز  تصریح کرد: اگر چه نتایج به دست آمده در ششمین دوره رقابت‌های کاتا جودو قهرمانی کشور آن چیزی نبود که ما انتظار داشتیم اما درخشش کاتاروهای قمی در سه فرم‌این دوره از پیکارها موجب دعوت آنها به تیم ملی شد.

وی ادامه داد: همانگونه که مورد نظر کادر فنی تیم ملی کاتا جودو کشورمان بود، در پایان ششمین دوره رقابت‌های کاتا جودو قهرمانی کشور در شهر مقدس قم، کاتاروهای پنج فرم این دوره از پیکارها برای اعزام به مسابقات آسیایی و بین المللی به تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم از دعوت کاتاروهای قمی موفق در مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی و بین‌المللی خبر داد و افزود: کاتاروهای فرم‌های گوشین جوتسو، جونو کاتا و ناگه نو کاتا از استان قم به تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی اضافه کرد: در این مسابقات تیم گوشین جوتسو قم با ترکیب محمدرضا صحرایی و محمدحسن سالاری در فرم گوشین جوتسو بعد از تیم کاتا جودو تهران و بالاتر از تیم کاتا جودو استان همدان توانست مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی این دوره را کسب کند.

متقی عنوان کرد: همچنین در فرم جونوکاتا نیز تیم کاتا جودو قمی متشکل از حمیدرضا محققی و مجتبی اسماعیل‌پور بعد از تیم کاتا جودو استان خراسان رضوی و بالاتر از تیم کاتا جودو استان اصفهان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی کشور شد و دومین مقام دومی را برای استان قم به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد:‌ همچنین در فرم ناگه نو کاتا نیز تیم کاتا جودو استان قم متشکل از محسن قاسم لو و جواد بشارتی با اختلافی اندک نسبت به دیگر رقبای شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات بعد از تیم‌های کاتا جودوی استان‌های گلستان، همدان و کرمانشاه در مکان چهارم رده‌بندی ایستاد.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم تصریح کرد: پیکارهای ششمین دوره کاتا جودو قهرمانی کشور در حالی با قهرمانی تیم قم به پایان رسید که نفرات برتر این دوره از سوی کادرفنی به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی و همچنین تورنمنت بین‌المللی ایتالیا فراخوانده شدند.

وی از اعزام تیم کاتا جودو کشورمان به پیکارهای قهرمانی آسیا و همچنین بین المللی جام گرند پریکس در سال ۲۰۱۲ خبر داد و افزود: این مسابقات از جمله میادین مهمی است که کاتاروهای توانمند و پر افتخار کشورمان همچون سال گذشته در آن شرکت خواهند کرد.

متقی بیان کرد: پیکارهای کاتا جودو قهرمانی مردان آسیا پیش از پیکارهای بین‌المللی پیش روی ملی‌پوش کاتا جودو کشورمان است و قرار شده ملی‌پوشان منتخب در قالب تیم ملی کاتا جودو ایران، اسفندماه سال جاری به منظور تکرار عناوین و افتخارات خود در رقابت‌های سال گذشته، این بار در تایلند حضور یابند.

وی از اعزام تیم ملی به رقابت‌های بین‌المللی ایتالیا خبر داد و خاطرنشان کرد: به دعوت فدراسیون جودو و کوراش کشور ایتالیا، کاتاروهای کشورمان اواخر فروردین سال ۱۳۹۱ به مسابقات بین‌المللی این کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.enek49nu65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما