سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 25987

دو و میدانی کار قمی قهرمان مسابقات دانشجویان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: نماینده قم با درخشش در دو رشته موفق به کسب مقام‌های قهرمانی و نشان‌های طلای پیکارهای دو و میدانی قهرمانی دانشجویان کشور شد.
دو و میدانی کار قمی قهرمان مسابقات دانشجویان کشور شد
به گزارش قم نیوز، مسابقات دو و میدانی قهرمانی دانشجویان کشور به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید و سهم استان قم از این مسابقات ۲ مدال طلا بود.

رضا خزایی دو و میدانی کار خوشنام قمی که در مواد پرتاب دیسک و پرتاب وزنه در این مسابقات شرکت کرده توانست موفقیت‌های گذشته خود را تداوم بخشد و مدال طلای المپیاد دانشجویان کشور را به دست آورد.

وی در ماده پرتاب وزنه موفق شد با کسب رکورد جالب توجه ۱۲ متر و ۸۰ سانتی متر مقام نخست این ماده را به دست آورده و مدال طلای این مسابقات را کسب کند.

درخشش خزایی در ماده پرتاب دیسک هم ادامه پیدا کرد و این بار، وی با پرتاب به مسافت ۴۶ متر مدال طلای المپیاد دانشجویان کشور را کسب کرد تا استان قم را در این رقابت‌ها صاحب ۲ مدال ارزشمند طلا کند.

این دو و می‌دانی کار جوان سال گذشته در مسابقات قهرمانی جوانان استان قم در ماده پرتاب دیسک مقام قهرمانی را به دست آورده بود و مدال‌های بسیاری را در رده‌های سنی پایه در مسابقات استانی و کشوری کسب کرده است.

خزایی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های استان قم نیز در قالب تیم پاسارگاد پرتابی به میزان ۱۲ متر و ۸۶ سانتی‌متر نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه قم شده بود و به نظر می‌رسد در آینده یکی از نمایندگان قم در لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور باشد.

حضور محمد محسن ربانی و میلاد دریساوی در ترکیب تیم ملی دو و میدانی بزرگسالان کشورمان، موفقیت محمد سبب کار در قالب تیم ملی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، درخشش دختران نوجوان و جوان دو و میدانی کار قمی در مسابقات منطقه‌ای کشور و عملکرد درخشان پسران دو و میدانی کار در مسابقات پایه قهرمانی کشور قم را یکی از قطب‌های دو و میدانی قم کشور کرده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca0onu.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما