دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 6266
وفایی خبر داد:

فراخوان طراحی نمادهای مناسبتی ملی و آیینی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: سازمان زیباسازی شهرداری قم در قالب فراخوانی ملی از هنرمندان سراسر کشور دعوت کرده تا به طراحی نمادهایی مناسبتی برای میدان‌های شهر قم بپردازند.
فراخوان طراحی نمادهای مناسبتی ملی و آیینی
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل وفایی به فراخوان ملی طراحی نمادهای مناسبتی برای نخستین بار در قم اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه قم یک شهر انقلابی و مذهبی است و مراسم‌های آئینی و ملی به صورت وی‍ژه در قم برگزار می‌شود، سازمان زیباسازی شهرداری قم در قالب فراخوانی ملی از هنرمندانی که قادر به طراحی نمادی با معنا و مفهوم خاص هستند دعوت کرده است تا به طراحی نمادهایی مناسبتی برای میدان‌های شهر قم بپردازند.

وی از طراحی و تدوین تقویم هفتگی در سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد و گفت: در سطح کشور برای برخی مناسبت‌های ملی و مذهبی که از ماندگاری برخوردار هستند فراخوان داده می‌شود و بهترین نماد انتخابی در یکی از میدان‌های شهر نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: طراحان این سازمان برای دیگر مناسبت‌ها که ماندگاری چندانی ندارند به طراحی نمادهای مناسبتی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه تخصص و علاقه در اجرایی شدن موفقیت‌آمیز هر طرحی تاثیر شایانی دارد، تصریح کرد: شرکت در فراخوان آزاد است و هر فردی که دستی در هنر و طراحی دارد، می‌تواند در این فراخوان شرکت کند.

وفایی استفاده از متخصصان را در طراحی نمادهای مناسبتی بسیار مفید ارزیابی کرد و بیان داشت: در این فراخوان اولویت سازمان زیباسازی شهرداری در پذیرش آثار از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان طراحی است.

وی به نزدیک‌ترین مناسبت پیش رو اشاره و بیان کرد: نیمه شعبان نزدیک‌ترین مناسبت پیش رو است که برای انتخاب بهترین نماد به این مناسبت فراخوان داده شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم تصریح کرد: این فراخوان با هدف جذب آثار برتر و مشارکت شهروندان در اجرای اهداف راهبردی سازمان زیباسازی شهرداری قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بهترین آ‌ثار رسیده به دبیرخانه پس از زمان پایانی توسط هیئت داوران ارزیابی خواهد شد، تصریح کرد: هیئت داوران پس از بررسی نهایی بهترین آثار رسیده را معرفی می‌کنند و از آثار برتر برای طراحی و نصب یادمان در میادین انتظار، مفید و رمپ شهید ابراهیمی در بستر رودخانه، استفاده خواهد شد.

وفایی به مهلت ثبت نام در این فراخوان اشاره کرد و گفت: افرادی که علاقه به شرکت در این فراخوان دارند، می‌توانند تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری برای شرکت در این فراخوان ثبت نام کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: پرده‌برداری از بهترین نمادهایی که به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت طراحی شده است در آستانه نیمه شعبان سال جاری انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام،‌ شرکت در فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه مسابقه واقع در بلوار شهید صدوقی- کوچه ۵۰ - پلاک ۳۲، واحد طراحی محیط شهری سازمان زیباسازی شهرداری قم یا وب سایت سازمان مراجعه کنند.

وفایی ادامه داد: علاقه‌مندانی که برای ارائه آثار خود نمی‌توانند به صورت حضوری مراجعه کنند و یا در نقطه‌ای دیگر از کشور زندگی می‌کنند، می‌توانند آثار خود را به آدرس www.ZibasaziQom.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.0b0urhb50iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما